Próby które nie wyszły.

Dział przeznaczony dla autorów modów, modeli i wszelkich przeróbek.
Wszelka pomoc dot. modelowania, modów itp prosimy umieszczać w dziale nadrzędnym - "Mody"

Postautor: krzywoj » 31 sty 2007, 18:11

To (ma być) model motocyklu ale chodziło o to że dałem zdjęcie. :evil:
Awatar użytkownika
krzywoj
Starszy ogniomistrz
Starszy ogniomistrz
 
Posty: 149
Rejestracja: 19 lis 2006, 23:38
Lokalizacja: śląsk-Zabrze-ul.!@#$%^&*()
Pochwały: 1

Postautor: Parkour » 31 sty 2007, 18:34

nie żebym czegoś się czepiał ale chyba motor z tego nie wyjdzie :)
marcin5555512@wp.pl
skiner pl mod
Awatar użytkownika
Parkour
Starszy aspirant
Starszy aspirant
 
Posty: 970
Rejestracja: 23 kwie 2006, 17:14
Lokalizacja: Koszalin
Pochwały: 5

Postautor: Zari » 31 sty 2007, 19:13

mi to bardziej przypomina jakąś wieżyczke do drabiny czy coś takiego bo:
-nie widzialem motoru z taka kierownica
-nie widzialem motoru o takicj kształtach
itd
pokombinuj jeszcze
i zawsze jak robisz model myśl też o możliwości otexturowania go później bo tego ja bym sie nie podjął
emerytowany MODELER
Awatar użytkownika
Zari
Starszy kapitan
Starszy kapitan
 
Posty: 2143
Rejestracja: 04 lut 2006, 14:42
Lokalizacja: Siedlce/Warszawa
Pochwały: 104

Postautor: zimbul » 31 sty 2007, 19:34

mi to bardziej przypomina pojazd jeżdżący po wodzie i po lądzie (amfibia)
tylko troche zmiejszony i w GTA VCS też jest taki pojazd tylko ma 6 kół
Jestem bogiem.... uświadom to sobie.....
zimbul
Aspirant sztabowy
Aspirant sztabowy
 
Posty: 1385
Rejestracja: 18 wrz 2006, 21:19
Lokalizacja: Ciechanów
Pochwały: 12

Postautor: krzywoj » 03 lut 2007, 00:31

:) oto moja misja:http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/785695dec8be8bb3.html#v
Jest Baaaaaaaaaaaaaardzo niedo pracowana więc:
Jak zrobić żeby mapa miała dobrą wielkość :?:
Jak ustawić gdzie mają wjeżdzać moje pojazdy :?:
jak ustawić kture pojazdy mogą zostać użyte w danej misji :?:
Awatar użytkownika
krzywoj
Starszy ogniomistrz
Starszy ogniomistrz
 
Posty: 149
Rejestracja: 19 lis 2006, 23:38
Lokalizacja: śląsk-Zabrze-ul.!@#$%^&*()
Pochwały: 1

Postautor: McMac » 03 lut 2007, 00:52

1. To zdaje się jest kwestia wielkości tekstury podłoża i ustawienia granic dla kamery
2. Edycja->ustawienia mapy->wejścia/wyjścia
3. Tego nie wiem.

Zdradź trochę fabuły.
Lista userów, którzy mnie bardzo wkurzyli: Jur11, misiorek87, Krycha17, Oskarritos, kotek24, Fire998, kewin001, max, Kaczuszka123, grota112, ponti66, roland, lbala18...
Chcesz się dopisać?
"Nie szukajcie a nie znajdziecie"
Awatar użytkownika
McMac
Starszy aspirant
Starszy aspirant
 
Posty: 662
Rejestracja: 11 maja 2006, 16:58
Lokalizacja: znienacka
Pochwały: 6

Postautor: krzywoj » 03 lut 2007, 12:22

Dzięki za pomoc :-D

Na początku usuwamy cywilów z areny. Później zaczyna się pokaz monster traków. Który po 10min. przerywa przerwa. Podczas niej ... zaczyna się zabawa ... porwanie monster traka

Zari pisze:skrypty robić w notatniku ale powinienes do tego znać C++

Co to ten C++ ?

P.S. Pożaru (tak dużego) być nie powinno ale żle postawiłem obiekty.
Awatar użytkownika
krzywoj
Starszy ogniomistrz
Starszy ogniomistrz
 
Posty: 149
Rejestracja: 19 lis 2006, 23:38
Lokalizacja: śląsk-Zabrze-ul.!@#$%^&*()
Pochwały: 1

Postautor: Zari » 03 lut 2007, 12:33

Co to ten C++ ?

c++ to język programowania
emerytowany MODELER
Awatar użytkownika
Zari
Starszy kapitan
Starszy kapitan
 
Posty: 2143
Rejestracja: 04 lut 2006, 14:42
Lokalizacja: Siedlce/Warszawa
Pochwały: 104

Postautor: krzywoj » 03 lut 2007, 12:49

Gdzie jest najprostszy kurs tego języka?
Szukałem w google ale świat 107,000,000 a polska 1,400,000 stron :x
a przej żenie wszystkich troooooooooooooooooooooooche zajmie. :?
Awatar użytkownika
krzywoj
Starszy ogniomistrz
Starszy ogniomistrz
 
Posty: 149
Rejestracja: 19 lis 2006, 23:38
Lokalizacja: śląsk-Zabrze-ul.!@#$%^&*()
Pochwały: 1

Postautor: Zari » 03 lut 2007, 13:24

tego nie da się tak prosto nauczyć ;P
emerytowany MODELER
Awatar użytkownika
Zari
Starszy kapitan
Starszy kapitan
 
Posty: 2143
Rejestracja: 04 lut 2006, 14:42
Lokalizacja: Siedlce/Warszawa
Pochwały: 104

Postautor: krzywoj » 03 lut 2007, 13:49

Może i sie nieda. Ale gdzieś musi pisać jak to sie robi. Jak nie na pamięć to sobie wydrukuje czy coś w tym stylu.
Awatar użytkownika
krzywoj
Starszy ogniomistrz
Starszy ogniomistrz
 
Posty: 149
Rejestracja: 19 lis 2006, 23:38
Lokalizacja: śląsk-Zabrze-ul.!@#$%^&*()
Pochwały: 1

Postautor: Zari » 03 lut 2007, 14:55

do tego nie ma szablonu wpisz to nacisnij to
to trzeba rozumieć
musisz wiedzieć co to klasa funkcja itp
a spis skryptów masz na

http://wiki.emergency4spektrum.de/index ... ie:Scripts

tylko nie pytaj jak tego użyć bo tego po prostu nie da się wytłumaczyć to trzeba zrozumieć
emerytowany MODELER
Awatar użytkownika
Zari
Starszy kapitan
Starszy kapitan
 
Posty: 2143
Rejestracja: 04 lut 2006, 14:42
Lokalizacja: Siedlce/Warszawa
Pochwały: 104

Postautor: krzywoj » 05 lut 2007, 20:32

Dzienki za pomoc.

1. To zdaje się jest kwestia wielkości tekstury podłoża i ustawienia granic dla kamery
A jak wejść w te ustawienuia?

pytanie
jak ustawić kture pojazdy mogą zostać użyte w danej misji

odpowieć
3. Tego nie wiem.


Proszę o odp.

P.S. McMac nie mam zamiaru cie obrazić czy coś. :)
Awatar użytkownika
krzywoj
Starszy ogniomistrz
Starszy ogniomistrz
 
Posty: 149
Rejestracja: 19 lis 2006, 23:38
Lokalizacja: śląsk-Zabrze-ul.!@#$%^&*()
Pochwały: 1

Postautor: krzywoj » 08 lut 2007, 22:23

prosze o odpowiedz
Awatar użytkownika
krzywoj
Starszy ogniomistrz
Starszy ogniomistrz
 
Posty: 149
Rejestracja: 19 lis 2006, 23:38
Lokalizacja: śląsk-Zabrze-ul.!@#$%^&*()
Pochwały: 1

Postautor: bercik » 09 lut 2007, 18:26

jezeli chodzi o pojazdy ratownicze, ustawia sie to w pliku konfiguracyjnym pojazdow (podaje sie tam numery misji w ktorych moga byc uzyte ... szczegolow poszukaj na forum w starych watkach w dziale mody EM3 ...
"God, root, what is difference?"

Zapraszam do odwiedzenia mojego serwisu WWW poświęconego szeroko rozumianej "komputerologii" - http://www.opcode.eu.org/ - tam również więcej informacji o mnie.
Awatar użytkownika
bercik
Nadbrygadier
Nadbrygadier
 
Posty: 675
Rejestracja: 11 lis 2003, 20:41
Pochwały: 15

PoprzedniaNastępna

Wróć do Autorskie mody, modele i przeróbki

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

cron