modele krzywojka

Dział przeznaczony dla autorów modów, modeli i wszelkich przeróbek.
Wszelka pomoc dot. modelowania, modów itp prosimy umieszczać w dziale nadrzędnym - "Mody"

czy krzywoj ma przestać robić modele

tak
10
29%
lepiej by było gdyby przestał (50% opcji "tak")
0
Brak głosów
niech robi przynajmniej jest się z czego pośmiać (50% opjni "nie")
4
12%
nie
9
26%
to sprawa krzywoja
11
32%
 
Liczba głosów : 34

Postautor: krzywoj » 16 sie 2007, 20:34

Moim ostatnim pytaniem jest : Jak zamieścić model w grze? Proszę by napisać następujące rzeczy:
- gdzie wstawić model
-jakie pliki przerobić i/lub skopiować (jeśli to możliwe wyjaśnić za co one odpowiadają)
Proszę również by jeśli ktoś nie jest wstanie odpowiedzieć na obydwa pytania lub nie potrafił udzielić pełnej odpowiedzi w ogóle jej nie pisał.

P.S. Jeszcze raz przeprasza za post po poście.
Awatar użytkownika
krzywoj
Starszy ogniomistrz
Starszy ogniomistrz
 
Posty: 149
Rejestracja: 19 lis 2006, 23:38
Lokalizacja: śląsk-Zabrze-ul.!@#$%^&*()
Pochwały: 1

Postautor: Carman » 17 sie 2007, 11:28

Importowanie nowego pojazdu do edytora:
1) Uruchamiamy edytor i wybieramy opcję Create a New Mod
2) Nadajemy modowi nazwę
3) Wybieramy Edit>>Scene
4) Znajdujemy pojazd o właściwościach jak najbardziej zbliżonych do naszego (np. mamy radiowóz-wybieramy stw, mamy autodrabinę-wybieramy dlk)
5) Wybieramy opcję Copy
6) Wpisujemy nazwę prototypu na końcu wiersza (ma to wyglądać mniej więcej tak Models/Vehicles/Police/xxx.e4p gdzie xxx to nazwa naszego modelu)
7) Zmieniamy nazwę modelu (górne pole edytowalne) na np. Opel Astra
8) Wychodzimy z edytora. Wszelkie zmiany zostaną automatycznie zapisane. Nasze nowe pliki v3o i teksturę (polecam dds) kopiujemy do odpowiedniego folderu. Na przykład Mods/NazwaModu/Models/Vehicles/Police/
Muszą się tam znaleźć: Ogólny model, wszystkie drzwi i koła.
9) Wracamy do edytora. Odnajdujemy nasz projekt (na przykład Opel Astra).
10) Wybieramy opcję Edit i w polu Model klikamy w Browse i wybieramy nasz świeżo przekopiowany model (np. xxx.v3o)
11) Klikamy w Edit children i usuwamy wszyskie drzwi i koła.
12) Klikamy w OK i możemy już wybrać nasz model, ale nie ma on jeszcze drzwi ani kół.
13) W Edit Scene wybieramy opcję New
14) W znanym nam już polu dopisujemy na końcu nazwę prototypu. W przypadku drzwi musi ona wyglądać tak:
xxx_door01
W przypadku kół tak:
xxx_wheel01
gdzie xxx to nazwa naszego modelu, a zamiast 01 można dla drugich drzwi wstawić 02, dla trzecich 03 itd.
Jako modele wybieramy nasze drzwi i koła. UWAGA! One też muszą mieć końcówkę _door01 lub _wheel01.
15) Po stworzeniu wszystkich drzwi i kół wychodzimy z edytora.
16) Włączamy go jeszcze raz. Drzwi i koła powinny zniknąć.
17) Wybieramy nasz prototyp. Klikamy opcję Edit Children.
18) Z listy wybieramy nasze drzwi, a po kliknięciu w zakładkę Wheels nasze koła.
19) Dopasowywujemy je do modelu. Obracamy je za pomocą prawego przcisku myszy a podnosimy trzymając alt.
20) Przy kołach możemy wybrać opcję Add Wheel Set. Dodane zostaną wtedy cztery koła odpowiednio już poobracane.
21) Potwierdzamy wszystko i model jest już wstawiony do edytora. Pozostaje ustawienie świateł, fizyki i wyposażenia.

Do Administratora:
Byłbym wdzięczny za umieszczenie tego poradnika na stronie jeśli uważasz, że jest wystarczająco dobry.
Awatar użytkownika
Carman
Nadbrygadier
Nadbrygadier
 
Posty: 2041
Rejestracja: 18 paź 2006, 15:31
Lokalizacja: Kozy k. Bielska-Białej
Ostrzeżenia: -1
Pochwały: 76

Postautor: krzywoj » 17 sie 2007, 18:10

Dzięki za pomoc 8) . Hummera w grze zobaczycie dopiero za kilka dni. Natomiast tu taj macie hummera w zmodelerze:
Obrazek
i w prezencie hummera z boxów
Obrazek

P.S. za chwile wstawie ankietę w której proszę o szczerość, a opcji "to sprawa krzywoja" proszę używać tylko gdy naprawdę nie wiecie co wybrać bo ja jestem 50% na tak i 50% na nie więc ją zaznaczyłem.
Awatar użytkownika
krzywoj
Starszy ogniomistrz
Starszy ogniomistrz
 
Posty: 149
Rejestracja: 19 lis 2006, 23:38
Lokalizacja: śląsk-Zabrze-ul.!@#$%^&*()
Pochwały: 1

Postautor: McMac » 17 sie 2007, 18:26

Moim zdaniem za szeroki w stosunku do wysokości. Widać to po przedniej szybie.
Lista userów, którzy mnie bardzo wkurzyli: Jur11, misiorek87, Krycha17, Oskarritos, kotek24, Fire998, kewin001, max, Kaczuszka123, grota112, ponti66, roland, lbala18...
Chcesz się dopisać?
"Nie szukajcie a nie znajdziecie"
Awatar użytkownika
McMac
Starszy aspirant
Starszy aspirant
 
Posty: 662
Rejestracja: 11 maja 2006, 16:58
Lokalizacja: znienacka
Pochwały: 6

Postautor: Carman » 17 sie 2007, 18:57

Zgodzę się z McMac'iem, ale to może kwestia tekstury.

Ogólnie jest całkiem nieźle. W porównaniu do tego co przedstawiałeś poprzednio to jest wspaniały. Czekam aż dokończysz teksturę.

Teraz to co musisz poprawić:
- koła są za małe i wogóle jakieś takie dziwne
- tylną część albo zrób zabudowaną, albo pickupa bo takiej blachy to tam raczej nie ma (no chyba że brezent zrobisz)
- dopracuj cienie
- do tekstury może przydać Ci się to:
Obrazek

Pracuj dalej za każdym razem jest coraz lepiej. :)
Awatar użytkownika
Carman
Nadbrygadier
Nadbrygadier
 
Posty: 2041
Rejestracja: 18 paź 2006, 15:31
Lokalizacja: Kozy k. Bielska-Białej
Ostrzeżenia: -1
Pochwały: 76

Postautor: krzywoj » 17 sie 2007, 19:08

Co do tyłu to ten był roboczy ale przerobiłem to w standart to wrsje które planowałem:
Obrazek
obecna miała być przerobiona wóz technika, ale chyba narazie niezrobie innej wersji.

Wiem że jest coraz lepiej:
1
Obrazek
2
Obrazek
3
Obrazek
4
Obrazek

P.S. Na komputerze mam jeszcze z 3-4 inne modele ale ich nie będę publikował.
Awatar użytkownika
krzywoj
Starszy ogniomistrz
Starszy ogniomistrz
 
Posty: 149
Rejestracja: 19 lis 2006, 23:38
Lokalizacja: śląsk-Zabrze-ul.!@#$%^&*()
Pochwały: 1

Postautor: Dawideas » 18 sie 2007, 15:51

1. - ... To jest... motor?
2. - Jeśli pamiętam to, to jest Remiza strażacka
3. - Mówili, że to śmietnik lecz... Ja widzę kabinę ciężarówki?
4. - Przynajmniej ten ma teksturę, i jest model trochę lepszy gdyby nie był za szeroki.
Ostatnio zmieniony 19 sie 2007, 07:12 przez Dawideas, łącznie zmieniany 1 raz
Wobec problemów podchodź zawsze z zimną krwią, wszystko da się rozwiązać poświęcając temu uwagę i chwilę rozwagi.
Szukaj - by ułatwić sobie i innym życie, dopiero gdy uznacie, że to daremne. Poproście o pomoc.
Dawideas
Starszy aspirant
Starszy aspirant
 
Posty: 981
Rejestracja: 30 mar 2007, 16:14
Lokalizacja: Mikołów
Pochwały: 29

Postautor: zimbul » 18 sie 2007, 20:34

Dawideas niewiesz nic to się nie odzywaj zaraz ci wytłumaczę :

1. Krzywoj zaczynał robić modele więc pierwszy model mu nie wyszedł i niema się co dziwić
2. tak to miała byc remiza
3. to miała być kabina Unimoga jak się nie myle
4. ma teksurę ale mi się nie podoba
Jestem bogiem.... uświadom to sobie.....
zimbul
Aspirant sztabowy
Aspirant sztabowy
 
Posty: 1385
Rejestracja: 18 wrz 2006, 21:19
Lokalizacja: Ciechanów
Pochwały: 12

Postautor: Dawideas » 19 sie 2007, 07:14

Nie powinien zaczynać od motora bo to nie jest łatwe. Remiza mogła być dobra gdyby nie fakt, że wszyscy besztali to, dopiero później ktoś Mu powiedział jak wrzucić do gry :/

Każdy ma Swój gust i myślisz, że Mi się będzie podobać to co Tobie?
Wobec problemów podchodź zawsze z zimną krwią, wszystko da się rozwiązać poświęcając temu uwagę i chwilę rozwagi.
Szukaj - by ułatwić sobie i innym życie, dopiero gdy uznacie, że to daremne. Poproście o pomoc.
Dawideas
Starszy aspirant
Starszy aspirant
 
Posty: 981
Rejestracja: 30 mar 2007, 16:14
Lokalizacja: Mikołów
Pochwały: 29

Postautor: zimbul » 19 sie 2007, 10:00

ja nie mówię że mi się to podoba i nie wchodze w twoje poglądy ale stwierdzam fakty bo ty wszystko w okół krytykujesz
Jestem bogiem.... uświadom to sobie.....
zimbul
Aspirant sztabowy
Aspirant sztabowy
 
Posty: 1385
Rejestracja: 18 wrz 2006, 21:19
Lokalizacja: Ciechanów
Pochwały: 12

Postautor: Arafat » 19 sie 2007, 10:46

A co ma HUMMER do polskich służb porządkowych oraz ratunkowych?
Arafat
 

Postautor: Dawideas » 19 sie 2007, 11:52

Być może to jest realizacja dalekiej przyszłości...

W sumie to hummer nie jest potrzebny Polskim służbom ratunkowym :D
Jest to pojazd używany w wojsku na terenach trudnych po których maluchem nie przejedziesz:D
Wobec problemów podchodź zawsze z zimną krwią, wszystko da się rozwiązać poświęcając temu uwagę i chwilę rozwagi.
Szukaj - by ułatwić sobie i innym życie, dopiero gdy uznacie, że to daremne. Poproście o pomoc.
Dawideas
Starszy aspirant
Starszy aspirant
 
Posty: 981
Rejestracja: 30 mar 2007, 16:14
Lokalizacja: Mikołów
Pochwały: 29

Postautor: krzywoj » 29 sie 2007, 12:13

Mimo że ankieta jest otwarta (zapołmiałem ustawić termin zakończenia a teraz już się tego nieda zmienić) jej wyniik jest taki:
na 40% mam przestać
na 20% mamdalej je robić
na 40% decyzja należy do minie
Ja postanowiłem że na jakiś czas przestnę a jeśli odczóję brak modelopwania to zacznę z powrotę
Awatar użytkownika
krzywoj
Starszy ogniomistrz
Starszy ogniomistrz
 
Posty: 149
Rejestracja: 19 lis 2006, 23:38
Lokalizacja: śląsk-Zabrze-ul.!@#$%^&*()
Pochwały: 1

Postautor: Carman » 29 sie 2007, 13:06

.
krzywoj pisze:Ja postanowiłem że na jakiś czas przestanę a jeśli odczuję brak modelopwania to zacznę z powrotem

To może przez ten czas popracuj nad ortografią :wink: .
Awatar użytkownika
Carman
Nadbrygadier
Nadbrygadier
 
Posty: 2041
Rejestracja: 18 paź 2006, 15:31
Lokalizacja: Kozy k. Bielska-Białej
Ostrzeżenia: -1
Pochwały: 76

Postautor: nelo11 » 29 sie 2007, 13:25

Krzywoj oczywiście jeżeli ktoś wybrał opcje pół na pół tzn. że chodzi mu o to, żebyś kontynuował swoje prace :]
NAME: MICHAEL SCOFIELD
ID: 94941
CRIME: ARMED ROBBERY
SENTENCE: FIVE YEARS
MISSION: SAVE HIS BROTHER
Awatar użytkownika
nelo11
Starszy aspirant
Starszy aspirant
 
Posty: 971
Rejestracja: 21 sty 2007, 09:56
Lokalizacja: Żyrardów
Pochwały: 7

PoprzedniaNastępna

Wróć do Autorskie mody, modele i przeróbki

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości