Modele by gniew1971

Dział przeznaczony dla autorów modów, modeli i wszelkich przeróbek.
Wszelka pomoc dot. modelowania, modów itp prosimy umieszczać w dziale nadrzędnym - "Mody"

Modele by gniew1971

Postautor: gniew1971 » 27 kwie 2008, 15:13

Witam !
W tym topicu będe umieszczał moje modele.


Iveco - jeszcze nie skończone - jeden z moich pierwszych modeli bo żuk niewyszedł:

Obrazek


Pozdro !
gniew1971
Ogniomistrz
Ogniomistrz
 
Posty: 72
Rejestracja: 07 paź 2007, 10:49

Postautor: sliwma » 01 maja 2008, 17:26

Ładne jak na pierwsze zarysy!
Awatar użytkownika
sliwma
Aspirant
Aspirant
 
Posty: 396
Rejestracja: 22 maja 2007, 16:01
Lokalizacja: Poznań
Pochwały: 3

Postautor: gniew1971 » 05 maja 2008, 18:50

robie coś co każdemu w PL Modzie się przyda. VW Passat B4 nieoznakowany dla policji.
gniew1971
Ogniomistrz
Ogniomistrz
 
Posty: 72
Rejestracja: 07 paź 2007, 10:49

Postautor: mseifer » 06 maja 2008, 13:47

To pochwal się swoja pracą:)
PKK - Platforma Komunikacyjna Krakowa
Wszystko o KM w Krakowie - problemy, pomysły i dyskusje w przyjaznym gronie.
Awatar użytkownika
mseifer
Starszy aspirant
Starszy aspirant
 
Posty: 609
Rejestracja: 17 cze 2006, 12:46
Lokalizacja: Kraków
Pochwały: 12

Postautor: gniew1971 » 06 maja 2008, 18:41

VW Passat jeszcze nieskonczony !!!


Obrazek
gniew1971
Ogniomistrz
Ogniomistrz
 
Posty: 72
Rejestracja: 07 paź 2007, 10:49

Postautor: Dawideas » 06 maja 2008, 20:57

Załataj te dziury ;] ogólnie to nieźle Ci idzie, ale ten przód dziwnie wygląda, wydaje mi się, że dach trochę za wysoki, brakuje mu tylko zaokrągleń.

Ps. wydłuż go trochę ;p
Wobec problemów podchodź zawsze z zimną krwią, wszystko da się rozwiązać poświęcając temu uwagę i chwilę rozwagi.
Szukaj - by ułatwić sobie i innym życie, dopiero gdy uznacie, że to daremne. Poproście o pomoc.
Dawideas
Starszy aspirant
Starszy aspirant
 
Posty: 981
Rejestracja: 30 mar 2007, 16:14
Lokalizacja: Mikołów
Pochwały: 29

Postautor: gniew1971 » 06 maja 2008, 21:36

On taki ma by bo werdług szkica robie. A co do zaokrongleń to niezbyt mi to wychodzi. Podpowiecie jak to zrobic ?
gniew1971
Ogniomistrz
Ogniomistrz
 
Posty: 72
Rejestracja: 07 paź 2007, 10:49

Postautor: Carman » 07 maja 2008, 09:21

No cóż w zaokrąglaniu krawędzi też nie jestem mistrzem ,ale najlepszym rozwiązaniem, będzie chyba wykasowanie 2 linii polygonów najbliższych krawędzi, którą chcesz zaokrąglić i wymodelowanie od nowa "na wyczucie" z użyciem widoku User.
Awatar użytkownika
Carman
Nadbrygadier
Nadbrygadier
 
Posty: 2041
Rejestracja: 18 paź 2006, 15:31
Lokalizacja: Kozy k. Bielska-Białej
Ostrzeżenia: -1
Pochwały: 76

Postautor: gniew1971 » 11 maja 2008, 17:39

VW Passat B4 po poprawkach !!!

Obrazek
gniew1971
Ogniomistrz
Ogniomistrz
 
Posty: 72
Rejestracja: 07 paź 2007, 10:49

Postautor: Carman » 11 maja 2008, 18:35

Zdecydowanie kanty trzeba wygładzić. Im wcześniej to zrobisz tym łatwiej Ci to pójdzie. Poza tym te nadkola wydająsię za duże, ale to może być złudzenie.
Awatar użytkownika
Carman
Nadbrygadier
Nadbrygadier
 
Posty: 2041
Rejestracja: 18 paź 2006, 15:31
Lokalizacja: Kozy k. Bielska-Białej
Ostrzeżenia: -1
Pochwały: 76

Postautor: gniew1971 » 11 maja 2008, 19:27

Niewiem jak kanty zrobić. Autio robione według szkica.
gniew1971
Ogniomistrz
Ogniomistrz
 
Posty: 72
Rejestracja: 07 paź 2007, 10:49

Postautor: Morpheus » 11 maja 2008, 19:30

gniew1971 pisze:Niewiem jak kanty zrobić. Autio robione według szkica.


No właśnie wg szkicu robisz kanty. Przy tworzeniu surface'ów powinieneś patrzeć na ich położenie względem 3 rzutów, tak aby mieć pogląd jak wyglądają w przestrzeni (patrzysz na rzut boczny, od góry i od przodu, bądź tyłu) wtedy dopasowujesz powierzchnie w przestrzeni tak, aby odwzorowały pojazd który tworzysz.
PL MOD - Team Leader
Awatar użytkownika
Morpheus
Młodszy kapitan
Młodszy kapitan
 
Posty: 441
Rejestracja: 12 gru 2007, 17:21
Lokalizacja: PL - Wrocław
Pochwały: 8

Postautor: gniew1971 » 11 maja 2008, 21:12

Jak skończe passata to dam wam go do poprawek. A passat w PL Modzie się przyda !
gniew1971
Ogniomistrz
Ogniomistrz
 
Posty: 72
Rejestracja: 07 paź 2007, 10:49

Postautor: Zari » 11 maja 2008, 23:26

też pierwsze modele robiłem w ten sposób lecz szybko zauważyłem, że nie tędy droga, szkic szkicem a zaokrąglenia swoją drogą, staraj się robić tak aby vertexy różnych surfaców łączyły się, nie rób surfaców na zakład, lepiej złożyć dokładnie vertexy, użyj narzędzia surface>normals>calculate i pokaż wtedy model, zobaczysz jak wyszły cienie na zagięciach i porównaj z cieniami jakie masz na prawdziwych zdjęciach :>
emerytowany MODELER
Awatar użytkownika
Zari
Starszy kapitan
Starszy kapitan
 
Posty: 2143
Rejestracja: 04 lut 2006, 14:42
Lokalizacja: Siedlce/Warszawa
Pochwały: 104

Postautor: Carman » 12 maja 2008, 08:53

Jak już pisałem spróbuj użyć widoku User i zdać się na własne oko i wyczucie :) .
Awatar użytkownika
Carman
Nadbrygadier
Nadbrygadier
 
Posty: 2041
Rejestracja: 18 paź 2006, 15:31
Lokalizacja: Kozy k. Bielska-Białej
Ostrzeżenia: -1
Pochwały: 76

Następna

Wróć do Autorskie mody, modele i przeróbki

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości