Dział przeznaczony dla autorów modów, modeli i wszelkich przeróbek. Wszelka pomoc dot. modelowania, modów itp prosimy umieszczać w dziale nadrzędnym - "Mody"
Załataj te dziury ;] ogólnie to nieźle Ci idzie, ale ten przód dziwnie wygląda, wydaje mi się, że dach trochę za wysoki, brakuje mu tylko zaokrągleń.
Ps. wydłuż go trochę ;p
Wobec problemów podchodź zawsze z zimną krwią, wszystko da się rozwiązać poświęcając temu uwagę i chwilę rozwagi. Szukaj - by ułatwić sobie i innym życie, dopiero gdy uznacie, że to daremne. Poproście o pomoc.
No cóż w zaokrąglaniu krawędzi też nie jestem mistrzem ,ale najlepszym rozwiązaniem, będzie chyba wykasowanie 2 linii polygonów najbliższych krawędzi, którą chcesz zaokrąglić i wymodelowanie od nowa "na wyczucie" z użyciem widoku User.
Zdecydowanie kanty trzeba wygładzić. Im wcześniej to zrobisz tym łatwiej Ci to pójdzie. Poza tym te nadkola wydająsię za duże, ale to może być złudzenie.
gniew1971 pisze:Niewiem jak kanty zrobić. Autio robione według szkica.
No właśnie wg szkicu robisz kanty. Przy tworzeniu surface'ów powinieneś patrzeć na ich położenie względem 3 rzutów, tak aby mieć pogląd jak wyglądają w przestrzeni (patrzysz na rzut boczny, od góry i od przodu, bądź tyłu) wtedy dopasowujesz powierzchnie w przestrzeni tak, aby odwzorowały pojazd który tworzysz.
też pierwsze modele robiłem w ten sposób lecz szybko zauważyłem, że nie tędy droga, szkic szkicem a zaokrąglenia swoją drogą, staraj się robić tak aby vertexy różnych surfaców łączyły się, nie rób surfaców na zakład, lepiej złożyć dokładnie vertexy, użyj narzędzia surface>normals>calculate i pokaż wtedy model, zobaczysz jak wyszły cienie na zagięciach i porównaj z cieniami jakie masz na prawdziwych zdjęciach :>