Nowa mapa by Sasquie

Dział przeznaczony dla autorów modów, modeli i wszelkich przeróbek.
Wszelka pomoc dot. modelowania, modów itp prosimy umieszczać w dziale nadrzędnym - "Mody"

Postautor: Sasquie » 23 lut 2009, 13:25

!!!UWAGA!!!

Pojawiła się szansa, na stworzenie całkowicie nowej mapy do E4, łącznie z podłożem. Narazie jest to tylko szansa, gdyż nadal nad nia pracuję. Może nawet udałoby się dodać do mapy tramwaj, który wiele osób napewnoby mile widziało w modzie. Powtarzam, to tylko szansa!!!

PS: Przepraszam, że post pod postem, ale to chyba jest ważne :oops: .
Awatar użytkownika
Sasquie
Aspirant sztabowy
Aspirant sztabowy
 
Posty: 1027
Rejestracja: 21 lis 2008, 13:00
Lokalizacja: Piła
Pochwały: 56

Postautor: HatorEM » 12 kwie 2009, 01:45

Sasquie:

Zmniejsz wysokość okien. Pas okien powinien być tej samej wysokości co pas, który "rozdziela" piętra budynku pod i nad oknem, że tak się prostym językiem wyrażę.
Nawet jeśli przeskalujesz swoje budynki do pojazdów to i tak będą one wyglądały dziwnie, bo nie trzymają proporcji względem własnych elementów. Dlatego, Twój budynek SOR-u z zewnątrz bardziej mi się kojarzy z salą gimnastyczną.

Poza tym, nieźle Ci modelowanie idzie :-)
Awatar użytkownika
HatorEM
Aspirant sztabowy
Aspirant sztabowy
 
Posty: 1380
Rejestracja: 11 kwie 2009, 21:47
Lokalizacja: Karton Mod :D
Pochwały: 48

Postautor: max5c » 14 kwie 2009, 10:52

Sasquie co z tą mapą ?
jakieś postępy ?
Często się mylę - Ale nigdy nie wątpię...


SR "RESCUE" Bielsko-Biała
max5c
Starszy aspirant
Starszy aspirant
 
Posty: 567
Rejestracja: 16 gru 2008, 15:57
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Pochwały: 8

Postautor: Sasquie » 01 maja 2009, 15:38

Postanowiłem pobawić się w archeologa, w związku z czym odkopuję swój temat. I na wstępie informacja:

Poszukuję osób znających się na ZModelerze + edytorze E4 w celu umieszczenia moich budynków na mapie w modzie (oczywiście w razie wyrażenia takich chęci przez PL Mod Team) oraz wrzucania tutaj zdjęć tychże budynków ale najlepiej już z edytora. Jednym słowem: modelera :).
Awatar użytkownika
Sasquie
Aspirant sztabowy
Aspirant sztabowy
 
Posty: 1027
Rejestracja: 21 lis 2008, 13:00
Lokalizacja: Piła
Pochwały: 56

Postautor: Carman » 01 maja 2009, 16:20

Mogę pomóc, ale najpierw trzeba by wszystko dobrze zaplanować, przygotować teksturę podłoża i co chyba najważniejsze (a tu nie pomogę) załatwić skrypty i podpiąć je pod mapę. Ułożenie budynków na mapie nie powinno być trudne. Gorzej z ich funkcjonalnością.
Awatar użytkownika
Carman
Nadbrygadier
Nadbrygadier
 
Posty: 2041
Rejestracja: 18 paź 2006, 15:31
Lokalizacja: Kozy k. Bielska-Białej
Ostrzeżenia: -1
Pochwały: 76

Postautor: Sasquie » 01 maja 2009, 16:37

Już na początku chcę nadmienić, że niestety nie będę mógł pomóc przy skryptach. Budynkami mogę się zająć, a podłoże narazie możnaby wziąść z mapy freeplay, lub z kampanii.
Awatar użytkownika
Sasquie
Aspirant sztabowy
Aspirant sztabowy
 
Posty: 1027
Rejestracja: 21 lis 2008, 13:00
Lokalizacja: Piła
Pochwały: 56

Poprzednia

Wróć do Autorskie mody, modele i przeróbki

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości

cron