autor: Carman » 17 wrz 2009, 10:48
Jak na pierwszy raz nie jest najgorzej, choć czeka Cię jeszcze trochę pracy nad tym modelem.
Wygląda na to, że widok z każdej perspektywy modelowałeś oddzielnie i potem dopasowywałeś je do siebie. Moim zdaniem nie jest to dobre rozwiązanie, ponieważ skuteczne załatanie dziur jest w tym przypadku prawie niemożliwe.
Druga sprawa to koguty. Na mój gust nie są walcowate tylko prostopadłościenne. Oczywiście mogę się mylić. Następnym razem pokaż screeny z różnych perspektyw.
Kolejnym krokiem powinna być praca nad teksturą. Stworzenie dobrej tekstury wymaga poświęcenia znacznej ilości czasu. Trzeba skupić się na każdym detalu. Podobnie ma się sprawa z modelem. W każdym kolejnym projekcie staraj się umieścić coraz więcej szczegółów (oczywiście w ramach zdrowego rozsądku, to tylko Emergency).
Na koniec pozostaje mi tylko życzyć powodzenia przy pracy nad kolejnymi modelami.