Birek MODELE

Dział przeznaczony dla autorów modów, modeli i wszelkich przeróbek.
Wszelka pomoc dot. modelowania, modów itp prosimy umieszczać w dziale nadrzędnym - "Mody"

Postautor: PSP Tarnobrzeg » 02 paź 2009, 11:02

No niezle ci idzie a co z HDS-em??
Awatar użytkownika
PSP Tarnobrzeg
Starszy aspirant
Starszy aspirant
 
Posty: 974
Rejestracja: 30 kwie 2009, 13:00
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Pochwały: 37

Postautor: birek12 » 02 paź 2009, 11:11

Raczej nie będzie bo nie potrafię zrobic
birek12
Ogniomistrz
Ogniomistrz
 
Posty: 69
Rejestracja: 19 sie 2008, 15:09

Postautor: 91grom91 » 02 paź 2009, 12:06

W razie czego mogę ci pożyczyć mój HDS :), czy przypadkiem zabudowa nie powinna być szara??
Awatar użytkownika
91grom91
Aspirant
Aspirant
 
Posty: 474
Rejestracja: 12 kwie 2008, 15:35
Lokalizacja: Szopienice
Pochwały: 38

Postautor: birek12 » 02 paź 2009, 12:14

chyba tak ale narazie zostawiam taką jak coś to będe zmieniał. Dzięki za chęc pożyczenia HDS jak będe potrzebował to napisze do Ciebie na PW
birek12
Ogniomistrz
Ogniomistrz
 
Posty: 69
Rejestracja: 19 sie 2008, 15:09

Postautor: Kamzik » 02 paź 2009, 12:37

Ładny model, tylko faktycznie zabudowa powinna być szara bo czerwona nie pasuje.
Awatar użytkownika
Kamzik
Starszy brygadier
Starszy brygadier
 
Posty: 953
Rejestracja: 21 kwie 2009, 18:58
Lokalizacja: Zakopane
Pochwały: 115

Postautor: birek12 » 02 paź 2009, 14:33

weddług mnie wygląda całkiem nieźle z czerwoną zabudową. A to dalsze postępy
Obrazek
Pomógł by mi ktoś z kogutami bo wychodzą mi takie niezabardzo i jak się robi zeby w grze podczas wyciągania sprzętu przez strażaków otwierały sie schowki
birek12
Ogniomistrz
Ogniomistrz
 
Posty: 69
Rejestracja: 19 sie 2008, 15:09

Postautor: piotrekk » 02 paź 2009, 15:32

Do otwierania schowków potrzebna jest animacja. Co do kogutów to możesz spróbować je podobną metodą co koła [patrz poradnik Carmana]
Awatar użytkownika
piotrekk
Starszy aspirant
Starszy aspirant
 
Posty: 714
Rejestracja: 20 wrz 2008, 08:23
Lokalizacja: [WPR] Piastów
Pochwały: 35

Postautor: birek12 » 02 paź 2009, 16:02

A jak mam zrobic tą animacje??
birek12
Ogniomistrz
Ogniomistrz
 
Posty: 69
Rejestracja: 19 sie 2008, 15:09

Postautor: Sasquie » 02 paź 2009, 16:45

No tutaj już się zaczynają schody. Mamy tutaj na forum osoby, które animacje robią na 2 sposoby i niestety do tej pory żadnego z nich nie mogę ogarnąć. Pierwsza możliwość (chyba ta prostrza) to program do tworzenia animacji (udaj się do: piotrekk) lub poprostu w notatniku, ale w to nawet się nie próbowałem bawić. Spróbuj więc dogadać się z piotrkkiem, napewno pomoże.
Awatar użytkownika
Sasquie
Aspirant sztabowy
Aspirant sztabowy
 
Posty: 1027
Rejestracja: 21 lis 2008, 13:00
Lokalizacja: Piła
Pochwały: 56

Postautor: piotrekk » 02 paź 2009, 16:55

Jak się ogarnę to spróbuje napisać dziś jakiś poradnik do robienia prostych animacji rolet.
Awatar użytkownika
piotrekk
Starszy aspirant
Starszy aspirant
 
Posty: 714
Rejestracja: 20 wrz 2008, 08:23
Lokalizacja: [WPR] Piastów
Pochwały: 35

Postautor: piotrekk » 02 paź 2009, 22:46

Poradnik dostępny TU
Awatar użytkownika
piotrekk
Starszy aspirant
Starszy aspirant
 
Posty: 714
Rejestracja: 20 wrz 2008, 08:23
Lokalizacja: [WPR] Piastów
Pochwały: 35

Postautor: birek12 » 14 paź 2009, 13:17

Mam pytanie a mianowicie jak dodac do pojazdu sygnały dźwienkowe??
birek12
Ogniomistrz
Ogniomistrz
 
Posty: 69
Rejestracja: 19 sie 2008, 15:09

Postautor: max5c » 14 paź 2009, 13:56

co do kogutów jeżeli nie umiesz robić swoich na początek dodaj już gotowe na przykład HELLA_STORBE czy jakoś tak w edytorze w children/edit wheels i szukasz a później add . Jak dodasz to zaznacz w drugim okienku po prawej i trzymając lewy alt myszką jedź w górę aż wzniesiesz obiekt na wysokość dachu. Wtedy puść alt i przesuwaj kogut myszką trzymając go. (pamiętaj że jak już uniesiesz kogut to sprawdź z każdej strony czy kogut jest na dobrej wysokości bo z boku wydaje się ok ale lekko z dołu już widać że kogut o ładne 5 cm jest w górę)
ps. (Albo belkę
straży tą długą)

pozdrawiam
max5c
Starszy aspirant
Starszy aspirant
 
Posty: 567
Rejestracja: 16 gru 2008, 15:57
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Pochwały: 8

Postautor: birek12 » 14 paź 2009, 14:21

mi chodzi jak dodac sygnały dźwiękowe syreny
birek12
Ogniomistrz
Ogniomistrz
 
Posty: 69
Rejestracja: 19 sie 2008, 15:09

Postautor: max5c » 14 paź 2009, 15:06

ale wcześniej pisałeś o kogutach (pod zdjęciem)
Często się mylę - Ale nigdy nie wątpię...


SR "RESCUE" Bielsko-Biała
max5c
Starszy aspirant
Starszy aspirant
 
Posty: 567
Rejestracja: 16 gru 2008, 15:57
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Pochwały: 8

PoprzedniaNastępna

Wróć do Autorskie mody, modele i przeróbki

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości