Nowe Misje Mod

Dział przeznaczony dla autorów modów, modeli i wszelkich przeróbek.
Wszelka pomoc dot. modelowania, modów itp prosimy umieszczać w dziale nadrzędnym - "Mody"

Nowe Misje Mod

Postautor: Shlizer » 11 paź 2009, 21:06

Jak pisałem tak zrobiłem.. no - w zasadzie jeszcze robię =p

Mod, który prezentuję to domyślnie pakiet nowych misji do Emergency 4. Na razie prezentuję pierwszą z nich, ale od razu zaznaczam, że jest ona jeszcze nie ukończona (będzie więcej detali na mapie i być może będzie więcej zdarzeń).
Co prawda przejście jej zajmie Wam nie więcej jak 5 minut (nawet nie śpiesząc się), ale to tylko przedsmak i taki detal na zaostrzenie apetytów. Tak więc zapraszam do krytyki, spostrzeżeń oraz czepiania czego się da - postaram się poprawić, naprawić i polepszyć jak najwięcej, a w międzyczasie już kombinuję kolejną porcję zabawy.. =)

Na zakończenie chciałbym dodać, że to mój pierwszy mod stworzony nie tylko do Em4, ale do jakiejkolwiek gry. Wszystkiego nauczyłem się i wykonałem w zasadzie w weekend także miejcie to na uwadze. =p
Żeby być także do końca szczerym część skryptu misji bazuje na pewnym tutorialu znalezionym w sieci autorstwa Oliwerko.

Mod można zgrać pod TYM adresem.
Ostatnio zmieniony 17 lis 2009, 16:35 przez Shlizer, łącznie zmieniany 3 razy
Shlizer
Starszy ogniomistrz
Starszy ogniomistrz
 
Posty: 128
Rejestracja: 09 paź 2009, 11:58
Lokalizacja: wziąć na piwo? =p
Pochwały: 4

Postautor: Robert18gol » 11 paź 2009, 21:26

no misja może być tylko gdyby samochodu nie mógł by strażak popchnąć to było by super :p

EDIT aha ja bym poprawił ta misje w ten sposób ze trzeba zorganizować objazd a nie szybkie usuniecie pojazdów
Ostatnio zmieniony 11 paź 2009, 21:47 przez Robert18gol, łącznie zmieniany 1 raz
Założyciel PRL MOD FOR EMERGENCY 4
Ochotnicza Straż Pożarna Szczecin
"Dla Ratownika i pacjenta... im pacjent jest spokojniejszy tym bardziej Jego stan jest niepokojący..."
Awatar użytkownika
Robert18gol
Młodszy kapitan
Młodszy kapitan
 
Posty: 1991
Rejestracja: 11 wrz 2009, 09:26
Lokalizacja: Goleniów / Szczecin / Nowogard
Pochwały: 53

Postautor: lechia_chwm » 11 paź 2009, 21:30

jak na pierwszą misje to bardzo dobrze ci wyszło. Teraz zmontuj coś typu:
1. Zamieszki
2. Demonstracja
3. Mecz
itp.
Będę ci wdzięczny :P
PS EDYTUJ POSTY Robert18gol A NIE PISZ DWA POSTY POD RZĄD
POMOGŁEM? DAJ POCHWAŁĘ
NIC CIĘ TO NIE KOSZTUJE
A MNIE MOBILIZUJE :D

Opanowanie
Perfekcja
Profesjonalizm
Awatar użytkownika
lechia_chwm
Starszy aspirant
Starszy aspirant
 
Posty: 681
Rejestracja: 28 mar 2009, 13:32
Lokalizacja: I kompania Oddziału Prewencji Policji w Gdańsku
Pochwały: 17

Postautor: PSP Durham » 11 paź 2009, 23:21

Fajna misja :) podoba mi sie :D ale fajnie by bylo jak by z polskimi jednostkami dzialalo :D



PS: widze ze znasz sie na zeczy musie sie ciebie cos zapytac :D bo ja tez pracuje nad misja ale mie nie wychodzi :P patrz PW
Lech Kaczyński Has Been Left The Party.
Awatar użytkownika
PSP Durham
Starszy aspirant
Starszy aspirant
 
Posty: 636
Rejestracja: 17 sty 2009, 15:34
Lokalizacja: POLSKA - Malbork - Anglia - Durham
Pochwały: 9

Postautor: 91grom91 » 12 paź 2009, 07:08

Misja fajna :) tylko parę zastrzeżeń, Powinna być możliwość zrobienia objazdów, po drugie w przypadku takich wypadków samochody lubią lądować w rowie. Poza tym super, mam nadzieje że twoje umiejętności przydadzą się nad pracami nad kolejnymi wersjami PL MODA:)

P.S: lechia_chwm zawsze jak ktoś nowy się pojawi musicie zasypywać go propozycjami? Dajcie chłopakowi spokój on sam wie co ma robić i nie potrzebuje waszych propozycji :evil: :evil:
Awatar użytkownika
91grom91
Aspirant
Aspirant
 
Posty: 474
Rejestracja: 12 kwie 2008, 15:35
Lokalizacja: Szopienice
Pochwały: 38

Postautor: Shlizer » 12 paź 2009, 09:19

Robert18gol - pomyślę nad tym objazdem. Znaczy postaram się dać możliwość puszczenia ruchu wahadłowo, jednym pasem, ale to chyba wymaga niezłego oskryptowania. Jak znajdę parę potrzebnych mi funkcji (a to chyba wymaga tylko przestudiowania już gotowych map) to zapewne będą obie możliwości udrożnienia drogi =)

lechia_chwm - druga planowana misja to "Strajk przed urzędem miasta".

PSP Durham - na siłę to można zrobić z polskimi jednostkami.. chyba oba mody się nie gryzą, aczkolwiek ja zrobiłem bez, ponieważ nie mam pozwolenia zespołu PL Moda =)

91grom91 - tak właśnie myślałem, że autka trochę są jakby sklejone, ale postaram się coś z tym zrobić..

EDIT: dodatkowo piszę jeszcze poradnik do tworzenia misji w częściach z dwóch powodów - po pierwsze, żeby ludzie nie musieli mnie pytać o niektóre rzeczy (to tak na przyszłość =p) oraz dlatego, że sam wiem, jak trudne jest dostanie jakichkolwiek materiałów na ten temat. =/
Shlizer
Starszy ogniomistrz
Starszy ogniomistrz
 
Posty: 128
Rejestracja: 09 paź 2009, 11:58
Lokalizacja: wziąć na piwo? =p
Pochwały: 4

Postautor: Kamzik » 12 paź 2009, 13:22

Super misja, właśnie takie misję lubię, a nie jakieś cudowne typu "samolot spada na ruchliwą autostradę, kierowca cysterny nie zdążył wyhamować, wszystko wybucha i zapala się las, pożar zagraża miastu w którym panuje epidemia". Ja właśnie lubię takie misje realne, które mogą się zdarzyć naprawdę.
Awatar użytkownika
Kamzik
Starszy brygadier
Starszy brygadier
 
Posty: 953
Rejestracja: 21 kwie 2009, 18:58
Lokalizacja: Zakopane
Pochwały: 115

Postautor: Robert18gol » 12 paź 2009, 13:28

no dokładnie ja tak samo lubię misje takie bardziej realne oby więcej takich misji (bardziej realnych)
Założyciel PRL MOD FOR EMERGENCY 4
Ochotnicza Straż Pożarna Szczecin
"Dla Ratownika i pacjenta... im pacjent jest spokojniejszy tym bardziej Jego stan jest niepokojący..."
Awatar użytkownika
Robert18gol
Młodszy kapitan
Młodszy kapitan
 
Posty: 1991
Rejestracja: 11 wrz 2009, 09:26
Lokalizacja: Goleniów / Szczecin / Nowogard
Pochwały: 53

Postautor: ari » 12 paź 2009, 14:14

Fajna misja.Prosta,może zbyt prosta.Ale to nic,najważniejsze że znalazł się tu ktoś,kto ma pojęcie jak skleić ładną misję na nowej mapce.Nie zrażaj się Shlizer i twórz dalej.Fajnie by było jakbyś został zaproszony do ekipy PLmoda i robił misje dla nich.I dobrze że piszesz poradnik,chętnie się z nim zapoznam.
ari
Sekcyjny
Sekcyjny
 
Posty: 10
Rejestracja: 09 cze 2009, 11:12

Postautor: piotrekk » 12 paź 2009, 16:26

Shlizer pisze:
EDIT: dodatkowo piszę jeszcze poradnik do tworzenia misji w częściach z dwóch powodów - po pierwsze, żeby ludzie nie musieli mnie pytać o niektóre rzeczy (to tak na przyszłość =p) oraz dlatego, że sam wiem, jak trudne jest dostanie jakichkolwiek materiałów na ten temat. =/

W pierwszym poście piszesz o jakimś tutorialu, mógłbyś dać do niego linka ?

Co do pytań to się nie bój i tak się znajdą tacy, którzy będą Ci je zadawać :wink:
Awatar użytkownika
piotrekk
Starszy aspirant
Starszy aspirant
 
Posty: 714
Rejestracja: 20 wrz 2008, 08:23
Lokalizacja: [WPR] Piastów
Pochwały: 35

Postautor: Shlizer » 12 paź 2009, 16:38

Wiem, że będą, ale zamiast odpowiadać co i jak po prostu pokieruję w odpowiednie miejsce. =p

Poradnik na razie siedzi sobie na moim dysku, więc linka nie zapodam (właśnie piszę trzecią część..), ale jak wszystko pójdzie ok to niedługo będzie na http://emergency.gry-online.pl/ =)

EDIT: a niech będzie tutaj. =p
Shlizer
Starszy ogniomistrz
Starszy ogniomistrz
 
Posty: 128
Rejestracja: 09 paź 2009, 11:58
Lokalizacja: wziąć na piwo? =p
Pochwały: 4

Postautor: HatorEM » 12 paź 2009, 21:57

Misja prosta, ale fajna. Poza różnymi możliwościami jej modyfikacji zmień parametry poruszania się lekarza, bo idzie do poszkodowanego jakby walczył z grawitacją. Lekarze prawie zawsze mają ustawiony ten parametr na [szybki bieg], czy jak się to tam w ustawieniach nazywa. Zauważ to, kiedy grasz w inne mody, czy nawet nie w moda.
Pojazdy przyjeżdżają z północnej strony i wszystkie wracają do bazy w przeciwnym kierunku! Karetki to rozumiem, szpital itd, ale straż i policja? One powinny jechać na północ, a nie na południe.
To tyle czepiania się szczegółów. ;-)
Awatar użytkownika
HatorEM
Aspirant sztabowy
Aspirant sztabowy
 
Posty: 1380
Rejestracja: 11 kwie 2009, 21:47
Lokalizacja: Karton Mod :D
Pochwały: 48

Postautor: Shlizer » 12 paź 2009, 22:59

Co do lekarza - ja nie zwróciłem na to uwagi, ale skoro tak piszesz, sprawdzę to.
Co to powracania pojazdów to faktycznie - tu mnie masz. =p

Ustawiłem miejsca powrotów bez pomyślunku, bo takie paradowanie jednostek przez całą mapę faktycznie sensu logicznego nie ma.
Shlizer
Starszy ogniomistrz
Starszy ogniomistrz
 
Posty: 128
Rejestracja: 09 paź 2009, 11:58
Lokalizacja: wziąć na piwo? =p
Pochwały: 4

Postautor: HatorEM » 13 paź 2009, 20:46

Zawsze możesz zrobić wypadek na rozwidleniu drogi. Wtedy np. pojazdy mogłyby przyjeżdżać z lewego rozwidlenia, a wracać prawym. To prawe może mieć też rozwidlenie w górnej części mapy. Zauważ, że w pierwszej misji EM4 zrobiono to tak, że droga nie idzie prosto tylko jest zakręcona. Misja może być prosta, ale wtedy dobrze jest pomyśleć o otoczeniu. Dodaniu czegoś co może nieco urozmaicić mapkę. Np te rozwidlenia, o których wspomniałem nie muszą być w całości asfaltowe. Wtedy jak to już masz zrobione to np, przy zderzeniu ciężarówki z wyjeżdżającym ciągnikiem, można ustawić przekierowanie samochodów przez ubitą polną drogę.
Awatar użytkownika
HatorEM
Aspirant sztabowy
Aspirant sztabowy
 
Posty: 1380
Rejestracja: 11 kwie 2009, 21:47
Lokalizacja: Karton Mod :D
Pochwały: 48

Postautor: gryzon15 » 16 lis 2009, 10:37

I co? Misje utknęły w miejscu. Shlizer nie masz czasu czy cały czas pracujesz? Pytam bo czekam na kolejne misje. =p
Bogu na chwałę, ludziom na ratunek...
Awatar użytkownika
gryzon15
Młodszy aspirant
Młodszy aspirant
 
Posty: 165
Rejestracja: 20 sie 2008, 10:52
Pochwały: 2

Następna

Wróć do Autorskie mody, modele i przeróbki

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości

cron