3d models by KrajeSS

Dział przeznaczony dla autorów modów, modeli i wszelkich przeróbek.
Wszelka pomoc dot. modelowania, modów itp prosimy umieszczać w dziale nadrzędnym - "Mody"

3d models by KrajeSS

Postautor: KrajeS » 27 gru 2009, 22:27

Temat z Moimi bardziej lun mniej trafionymi i udanymi pomysłami i projektami
Ostatnio zmieniony 04 sty 2010, 17:27 przez KrajeS, łącznie zmieniany 2 razy
Awatar użytkownika
KrajeS
Aspirant sztabowy
Aspirant sztabowy
 
Posty: 1225
Rejestracja: 08 maja 2007, 21:29
Pochwały: 6

Postautor: KrajeS » 27 gru 2009, 22:28

Na pierwszy rzut idzie efekt godzinnej pracy czyli próba stworzenia pierwszego motoru
Obrazek
Ostatnio zmieniony 30 gru 2009, 16:10 przez KrajeS, łącznie zmieniany 2 razy
Awatar użytkownika
KrajeS
Aspirant sztabowy
Aspirant sztabowy
 
Posty: 1225
Rejestracja: 08 maja 2007, 21:29
Pochwały: 6

Postautor: sonasan » 28 gru 2009, 09:11

wow jaka dokładność, ale czy się opłacało, i tak w grze nie będzie się rzucało w oczy... Ale nieźle ;)

PS. Pisz w jednym poście, edytuj, bo możesz dostać warna ;)
Jeśli pomogłem, to kliknij zielony krzyżyk ;)
sonasan
Młodszy aspirant
Młodszy aspirant
 
Posty: 160
Rejestracja: 29 gru 2008, 13:45
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 6

Postautor: piotrekk » 28 gru 2009, 09:25

W jakim programie to robisz ?
Awatar użytkownika
piotrekk
Starszy aspirant
Starszy aspirant
 
Posty: 714
Rejestracja: 20 wrz 2008, 08:23
Lokalizacja: [WPR] Piastów
Pochwały: 35

Postautor: Sasquie » 28 gru 2009, 09:35

3dsmax? Blender? Bo napewno nie jest to Zmodeler. Ale jak narazie efekt jest naprawdę obiecujący.
Awatar użytkownika
Sasquie
Aspirant sztabowy
Aspirant sztabowy
 
Posty: 1027
Rejestracja: 21 lis 2008, 13:00
Lokalizacja: Piła
Pochwały: 56

Postautor: KrajeS » 28 gru 2009, 18:29

kilkuminutowy projekt tarczy hamulcowej
Obrazek
Ostatnio zmieniony 30 gru 2009, 16:11 przez KrajeS, łącznie zmieniany 2 razy
Awatar użytkownika
KrajeS
Aspirant sztabowy
Aspirant sztabowy
 
Posty: 1225
Rejestracja: 08 maja 2007, 21:29
Pochwały: 6

Postautor: ratownik112 » 28 gru 2009, 18:50

cinema 4d ?
ratownik112
Młodszy ogniomistrz
Młodszy ogniomistrz
 
Posty: 41
Rejestracja: 25 gru 2009, 17:09
Lokalizacja: KRK

Postautor: gruby2319 » 28 gru 2009, 19:40

Robi wrażenie ciekawe czy w grze będzie widac te wszystkie detale... :)
Awatar użytkownika
gruby2319
Starszy ogniomistrz
Starszy ogniomistrz
 
Posty: 137
Rejestracja: 21 cze 2009, 21:25
Lokalizacja: GDYNIA
Pochwały: 1

Postautor: Sasquie » 28 gru 2009, 19:46

Oczywiście, że nie. Ładnie się będzie prezentować w programie, w grze (o ile oczywiście uda się go wrzucić) te wszystkie kształty, dziurki itp. będą się zlewać.
Awatar użytkownika
Sasquie
Aspirant sztabowy
Aspirant sztabowy
 
Posty: 1027
Rejestracja: 21 lis 2008, 13:00
Lokalizacja: Piła
Pochwały: 56

Postautor: glut66 » 28 gru 2009, 19:55

A jakie to motor by był jak byś robił??
Awatar użytkownika
glut66
Ogniomistrz
Ogniomistrz
 
Posty: 82
Rejestracja: 14 paź 2009, 11:27

Postautor: KrajeS » 28 gru 2009, 22:46

W grze wszystko lata bez problemów.
Co to za motor jeszcze się nie zastanawiałem na razie bawię się z poszczególnymi podzespołami.



Widziałem duże zainteresowanie kołami do modeli więc oto moja propozycja typowego koła do samochodu ciężarowego
Obrazek
Ostatnio zmieniony 30 gru 2009, 16:11 przez KrajeS, łącznie zmieniany 2 razy
Awatar użytkownika
KrajeS
Aspirant sztabowy
Aspirant sztabowy
 
Posty: 1225
Rejestracja: 08 maja 2007, 21:29
Pochwały: 6

Postautor: HatorEM » 29 gru 2009, 02:33

całkiem ładne te Twoje "bzdety".
Odnośnie typowego koła, to zapomniałeś rozciągnąć bieżnik do krawędzi opony. :-)
Awatar użytkownika
HatorEM
Aspirant sztabowy
Aspirant sztabowy
 
Posty: 1380
Rejestracja: 11 kwie 2009, 21:47
Lokalizacja: Karton Mod :D
Pochwały: 48

Postautor: sliwma » 29 gru 2009, 16:12

A felga powinna być wypukła, nie tak schowana.
Awatar użytkownika
sliwma
Aspirant
Aspirant
 
Posty: 396
Rejestracja: 22 maja 2007, 16:01
Lokalizacja: Poznań
Pochwały: 3

Postautor: sonasan » 29 gru 2009, 17:36

Jakiego programu używasz do modelowania? Widziałem Twoje modele i podziwiam, że w godzinę godzinę zrobiłeś część motoru i to dokładnie. Ja się męczyłem z Zmodelerem z 6 godzin albo więcej z 1 samochodem... I mi się przez to odechciało :( a modelowanie jest fajne
Jeśli pomogłem, to kliknij zielony krzyżyk ;)
sonasan
Młodszy aspirant
Młodszy aspirant
 
Posty: 160
Rejestracja: 29 gru 2008, 13:45
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 6

Postautor: KrajeS » 29 gru 2009, 18:12

co do felgi to zrobiona jest dla pokazania że w prosty sposób można zrobić realistycznie wyglądające koło.Co do felgi wszystko jest ok tylko perspektywa trochę nieodpowiednia.

W każdym programie musisz dojść do pewnej wprawy więc nawet jakbys pobrał ten sam którego używam to mogę być pewien że przez kilka dobrych godzin nie wiedziałbyś jak się do modelowania zabrać
Ostatnio zmieniony 30 gru 2009, 16:12 przez KrajeS, łącznie zmieniany 2 razy
Awatar użytkownika
KrajeS
Aspirant sztabowy
Aspirant sztabowy
 
Posty: 1225
Rejestracja: 08 maja 2007, 21:29
Pochwały: 6

Następna

Wróć do Autorskie mody, modele i przeróbki

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości

cron