UNIMOG mod :P wersja 1.1 Ambulans

Dział przeznaczony dla autorów modów, modeli i wszelkich przeróbek.
Wszelka pomoc dot. modelowania, modów itp prosimy umieszczać w dziale nadrzędnym - "Mody"

Re: UNIMOG mod :P wersja 1.1 Ambulans

Postautor: COMMANDER » 05 paź 2010, 18:08

jest już po 18 więc zostaje nr 3
Żywa Legenda Tego Forum
Awatar użytkownika
COMMANDER
Aspirant sztabowy
Aspirant sztabowy
 
Posty: 3208
Rejestracja: 08 mar 2007, 20:47
Lokalizacja: BIELSKO-BIAŁA
Pochwały: 135

Re: UNIMOG mod :P wersja 1.1 Ambulans

Postautor: firechef99 » 05 paź 2010, 18:48

No właśnie ja wybrałem 2 bo miał dobry kolor ale 3 też może być ładniejszy :wink:
firechef99
Aspirant sztabowy
Aspirant sztabowy
 
Posty: 1111
Rejestracja: 19 wrz 2010, 20:14
Pochwały: 57

Re: UNIMOG mod :P wersja 1.1 Ambulans

Postautor: StormChaser » 05 paź 2010, 19:23

Odrazu mówie że poradnik Carmana jak dodac pojazd do gry mi nie działa , i nie moge wgrac tego super Unimoga :(
http://datingsidorsingel.com/
Awatar użytkownika
StormChaser
Aspirant sztabowy
Aspirant sztabowy
 
Posty: 2112
Rejestracja: 17 wrz 2010, 20:26
Lokalizacja: Jaslo
Pochwały: 72

Re: UNIMOG mod :P wersja 1.1 Ambulans

Postautor: Max_997 » 05 paź 2010, 21:33

StormChaser pisze:Odrazu mówie że poradnik Carmana jak dodac pojazd do gry mi nie działa , i nie moge wgrac tego super Unimoga :(


[wycieto, nie klnij i nie omijaj cenzury], wklejasz zawartość całego folderu unimog do pl moda , oprócz spec

następnie dodajesz linijki freebase z unimog mod do pl moda
Max_997
 

Re: UNIMOG mod :P wersja 1.1 Ambulans

Postautor: firechef99 » 05 paź 2010, 21:57

Super Unimogi DZIĘKI :)
Ostatnio zmieniony 05 paź 2010, 22:34 przez firechef99, łącznie zmieniany 2 razy
firechef99
Aspirant sztabowy
Aspirant sztabowy
 
Posty: 1111
Rejestracja: 19 wrz 2010, 20:14
Pochwały: 57

Re: UNIMOG mod :P wersja 1.1 Ambulans

Postautor: Max_997 » 05 paź 2010, 22:14

No ja [...] ile razy można to pisać , poszukaj sobie na forum , na pewno zajdziesz odpowiedz albowiem powiadam ci ze nie jestem idealny jak ty to mówisz.

AMENT
Max_997
 

Re: UNIMOG mod :P wersja 1.1 Ambulans

Postautor: firechef99 » 06 paź 2010, 13:04

Jak dodać do nich syreny od Atego ?
firechef99
Aspirant sztabowy
Aspirant sztabowy
 
Posty: 1111
Rejestracja: 19 wrz 2010, 20:14
Pochwały: 57

Re: UNIMOG mod :P wersja 1.1 Ambulans

Postautor: maciejzkap » 06 paź 2010, 13:59

Mam pewien problem. Przeniosłem UNIMOGI do PL MODa i chciałem dodać syreny, więc zacząłem dodawać linijki do Sosi.
Straż:
Kod: Zaznacz cały
const char PROTO_GTF19[] = "mod:Prototypes/Vehicles/Straz/UNIMOG U4000 GBA BYDGOSZCZ.e4p";
const char PROTO_GTF20[] = "mod:Prototypes/Vehicles/Straz/UNIMOG U5000 GBA WOLOW.e4p";
const char PROTO_GTF21[] = "mod:Prototypes/Vehicles/Straz/unimog.e4p";

Pogotowie:
Kod: Zaznacz cały
const char PROTO_RTW13[] = "mod:Prototypes/Vehicles/Pogotowie Ratunkowe/UNIMOG U4000 AMBULANS R.e4p
const char PROTO_RTW14[] = "mod:Prototypes/Vehicles/Pogotowie Ratunkowe/UNIMOG U4000 AMBULANS.e4p

Linijki od syren:
Kod: Zaznacz cały
                 if (StrCompare(v.GetPrototypeFileName(), PROTO_GTF19) == 0)
                 {

                     soundID = Audio::PlaySample3D("mod:Audio/FX/Sirens/kerax.wav", CarPos, true);
                 }

                 
                if (StrCompare(v.GetPrototypeFileName(), PROTO_GTF20) == 0)
                 {

                     soundID = Audio::PlaySample3D("mod:Audio/FX/Sirens/kerax.wav", CarPos, true);
                 }


                 if (StrCompare(v.GetPrototypeFileName(), PROTO_GTF21) == 0)
                 {

                     soundID = Audio::PlaySample3D("mod:Audio/FX/Sirens/atego_gba.wav", CarPos, true);
                 }

             

Pogotowie:
Kod: Zaznacz cały
                 if (StrCompare(v.GetPrototypeFileName(), PROTO_RTW13) == 0)
                 {

                     soundID = Audio::PlaySample3D("mod:Audio/FX/Sirens/falck_mix.wav", CarPos, true);
                 }

                if (StrCompare(v.GetPrototypeFileName(), PROTO_RTW14) == 0)
                 {

                     soundID = Audio::PlaySample3D("mod:Audio/FX/Sirens/falck_mix.wav", CarPos, true);
                 }

Postępowałem zgodnie z instrukcją... niestety coś nie działa i wyskakuje błąd :(
http://www.bydgoszcz998.pl
Awatar użytkownika
maciejzkap
Aspirant
Aspirant
 
Posty: 498
Rejestracja: 18 sty 2008, 15:33
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pochwały: 22

Re: UNIMOG mod :P wersja 1.1 Ambulans

Postautor: StormChaser » 06 paź 2010, 19:05

No dziekuje zrobilem co trzeba dodałem do freeplaybase widze ze koledze @Up syrena nie działa :( poczekam na tego któremu zadziała a teraz ide sprawdzic czy mam unimoga :)
http://datingsidorsingel.com/
Awatar użytkownika
StormChaser
Aspirant sztabowy
Aspirant sztabowy
 
Posty: 2112
Rejestracja: 17 wrz 2010, 20:26
Lokalizacja: Jaslo
Pochwały: 72

Re: UNIMOG mod :P wersja 1.1 Ambulans

Postautor: maciejzkap » 06 paź 2010, 22:27

Wie ktoś może co źle zrobiłem przy dodawaniu syren??
http://www.bydgoszcz998.pl
Awatar użytkownika
maciejzkap
Aspirant
Aspirant
 
Posty: 498
Rejestracja: 18 sty 2008, 15:33
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pochwały: 22

Re: UNIMOG mod :P wersja 1.1 Ambulans

Postautor: Max_997 » 06 paź 2010, 22:32

jeden unimog jest TLF a nie GTF
Max_997
 

Re: UNIMOG mod :P wersja 1.1 Ambulans

Postautor: COMMANDER » 06 paź 2010, 22:43

Wołowski.
Żywa Legenda Tego Forum
Awatar użytkownika
COMMANDER
Aspirant sztabowy
Aspirant sztabowy
 
Posty: 3208
Rejestracja: 08 mar 2007, 20:47
Lokalizacja: BIELSKO-BIAŁA
Pochwały: 135

Re: UNIMOG mod :P wersja 1.1 Ambulans

Postautor: maciejzkap » 07 paź 2010, 15:01

Niestety jeszcze coś musiałem zwalić... nie ważne, dzięki za odpowiedź :)
http://www.bydgoszcz998.pl
Awatar użytkownika
maciejzkap
Aspirant
Aspirant
 
Posty: 498
Rejestracja: 18 sty 2008, 15:33
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pochwały: 22

Re: UNIMOG mod :P wersja 1.1 Ambulans

Postautor: COMMANDER » 07 paź 2010, 15:09

szczerze mówiąc ja tu błędów nie widzę może porównaj moje wpisy
aaaaa Unimog U4000 AMBULANS to ITW nie RTW
Kod: Zaznacz cały
const char PROTO_TLF1[] = "mod:Prototypes/Vehicles/STRAZ/UNIMOG U5000 GBA WOLOW.e4p";
const char PROTO_GTF[] = "mod:Prototypes/Vehicles/STRAZ/UNIMOG U4000 GBA BYDGOSZCZ.e4p";
const char PROTO_RTW4[] = "mod:Prototypes/Vehicles/Pogotowie Ratunkowe/UNIMOG U4000 AMBULANS R.e4p";
const char PROTO_ITW[] = "mod:Prototypes/Vehicles/Pogotowie Ratunkowe/UNIMOG U4000 AMBULANS.e4p";

if (StrCompare(v.GetPrototypeFileName(), PROTO_TLF1) == 0)
             {
                soundID =
Audio::PlaySample3D("mod:Audio/FX/Sirens/zura1120.wav", CarPos, true);
             }

if (StrCompare(v.GetPrototypeFileName(), PROTO_GTF) == 0)
             {
                soundID =
Audio::PlaySample3D("mod:Audio/FX/Sirens/zura1120.wav", CarPos, true);
             }
                               
                                if (StrCompare(v.GetPrototypeFileName(), PROTO_GTF1) == 0)
             {
                soundID =
Audio::PlaySample3D("mod:Audio/FX/Sirens/zura1120.wav", CarPos, true);
             }
 if (StrCompare(v.GetPrototypeFileName(), PROTO_RTW4) == 0)
             {
                soundID =
Audio::PlaySample3D("mod:Audio/FX/Sirens/zura1120.wav", CarPos, true);
             }
             

                                if (StrCompare(v.GetPrototypeFileName(), PROTO_ITW) == 0)
             {
                soundID =
Audio::PlaySample3D("mod:Audio/FX/Sirens/zura1120.wav", CarPos, true);
             }



nastepne wersje będą z wpisami,sosami,ketchupami oraz innymi polewami, i intrukcją jak zainstalować ;)
Żywa Legenda Tego Forum
Awatar użytkownika
COMMANDER
Aspirant sztabowy
Aspirant sztabowy
 
Posty: 3208
Rejestracja: 08 mar 2007, 20:47
Lokalizacja: BIELSKO-BIAŁA
Pochwały: 135

Re: UNIMOG mod :P wersja 1.1 Ambulans

Postautor: firechef99 » 07 paź 2010, 15:48

A będzie też instrukcja z obrazkami jak dokładnie wstawić syreny do tych Unimogów :?:
firechef99
Aspirant sztabowy
Aspirant sztabowy
 
Posty: 1111
Rejestracja: 19 wrz 2010, 20:14
Pochwały: 57

PoprzedniaNastępna

Wróć do Autorskie mody, modele i przeróbki

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 2 gości

cron