rozmiar mapy nie może przekroczyć 8192x8192 pikseli;
szerokość oraz wysokość muszą być mnożnikami liczby 512 (dobre rozmiary to np. 1024x5120, 2560x2560, ale złe to np. 2560x1000, 500x512, czy 8704x2560);
metr w grze to na teksturze 12,5 pikseli (maksymalny rozmiar mapy w grze więc wynosi 655,36m2);
plik zapisujemy w formacie .tga (bez kompresji i w formacie 24 bitowym - bez kanału alpha, czyli przezroczystości);
Po wybraniu opcji 'Edit/Terrain ' (w edytorze) lub wciśnięciu klawisza funkcyjnego numer 2 otworzy nam się okienko jak na rysunku poniżej. Z jego menu wybierz 'Floor/Import Texture' i załaduj teksturę, którą zmajstrowałeś. Pamiętaj, że możesz zawsze wybrać zamiennik 'mod:' dla lokacji swojego modu i inne. Pliki tekstury najwygodniej przechowywać sobie w folderze 'Maps' swojego modu, ale może to być dowolna lokacja na Twoim komputerze
Wszystko pisze tu
http://emergency.gry-online.pl/index.ph ... cja=misje3