piecki - problemy, porady, rozwiązania

Dział przeznaczony dla autorów modów, modeli i wszelkich przeróbek.
Wszelka pomoc dot. modelowania, modów itp prosimy umieszczać w dziale nadrzędnym - "Mody"

Re: piecki - problemy, porady, rozwiązania

Postautor: Chudy » 22 sie 2013, 18:41

Dzięki tej modyfikacji wróciłem do Em! Super sprawa, szacun za wykonaną robotę. Mi też się zawiesza - mimo nowego sprzętu, aczkolwiek nie zrażam się! Pzdr. :)
"Run, live to fly, fly to live"
Awatar użytkownika
Chudy
Starszy aspirant
Starszy aspirant
 
Posty: 550
Rejestracja: 15 lut 2006, 10:49
Lokalizacja: Trzemeszno
Pochwały: 2

Re: piecki - problemy, porady, rozwiązania

Postautor: Sebek1994 » 22 sie 2013, 18:52

Mi się wydaje, że to zawieszanie jest spowodowane tym, że trawy jest za dużo na mapie.
Awatar użytkownika
Sebek1994
Aspirant
Aspirant
 
Posty: 349
Rejestracja: 01 sie 2013, 13:30
Lokalizacja: Piecki
Pochwały: 10

Re: piecki - problemy, porady, rozwiązania

Postautor: Pitek » 22 sie 2013, 19:07

Sebek1994 pisze:Mi się wydaje, że to zawieszanie jest spowodowane tym, że trawy jest za dużo na mapie.


Sebek chyba coś w tym jest bo mi także się tak wydaje bo w Edytorze jak sobie troszkę tą mapkę zmodyfikowałem i usunąłem tę trawę i zamiast jej poustawiałem jakieś budynki to mi się nic a nic nie zawiesza i miodzio się gra :)
KP PSP JRG Skarżysko-Kamienna
Jednostka Ratowniczo-Gaśnicza nr 3 w Kielcach.
Pitek
Młodszy aspirant
Młodszy aspirant
 
Posty: 216
Rejestracja: 02 sie 2013, 20:06
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Pochwały: 2

Re: piecki - problemy, porady, rozwiązania

Postautor: Sebek1994 » 22 sie 2013, 19:15

No to już mamy prawdopodobnie rozwiązany problem :D
Awatar użytkownika
Sebek1994
Aspirant
Aspirant
 
Posty: 349
Rejestracja: 01 sie 2013, 13:30
Lokalizacja: Piecki
Pochwały: 10

Re: piecki - problemy, porady, rozwiązania

Postautor: Pitek » 22 sie 2013, 19:16

Ale Sebek lepiej sprawdź u siebie :)
KP PSP JRG Skarżysko-Kamienna
Jednostka Ratowniczo-Gaśnicza nr 3 w Kielcach.
Pitek
Młodszy aspirant
Młodszy aspirant
 
Posty: 216
Rejestracja: 02 sie 2013, 20:06
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Pochwały: 2

Re: piecki - problemy, porady, rozwiązania

Postautor: osp » 22 sie 2013, 19:17

no to trzeba ją spalić XD
Awatar użytkownika
osp
Starszy aspirant
Starszy aspirant
 
Posty: 775
Rejestracja: 13 sty 2011, 18:31
Lokalizacja: Łuków
Pochwały: 8

Re: piecki - problemy, porady, rozwiązania

Postautor: Sebek1994 » 22 sie 2013, 19:20

No u mnie wgl. nie ma zawiech xD Ale jak całą trawę usunąłem to poprawiła się wydajność gry ;]
Awatar użytkownika
Sebek1994
Aspirant
Aspirant
 
Posty: 349
Rejestracja: 01 sie 2013, 13:30
Lokalizacja: Piecki
Pochwały: 10

Re: piecki - problemy, porady, rozwiązania

Postautor: Pitek » 22 sie 2013, 19:22

Sebek1994 pisze:No u mnie wgl. nie ma zawiech xD Ale jak całą trawę usunąłem to poprawiła się wydajność gry ;]


Czyli można powiedzieć,że zawieszanie się gry jest spowodowane zbyt dużą ilością trawy :D
KP PSP JRG Skarżysko-Kamienna
Jednostka Ratowniczo-Gaśnicza nr 3 w Kielcach.
Pitek
Młodszy aspirant
Młodszy aspirant
 
Posty: 216
Rejestracja: 02 sie 2013, 20:06
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Pochwały: 2

Re: piecki - problemy, porady, rozwiązania

Postautor: tomalapt » 25 sie 2013, 14:55

Genialna modyfikacja. Czekamy z niecierpliwością na pełną wersję. Ekipy czołowych polskich modyfikacji do Emergency 4, bierzcie przykład z Sebka, przypatrzcie się jego zaangażowaniu i wyciągnijcie wnioski.
tomalapt
Starszy ogniomistrz
Starszy ogniomistrz
 
Posty: 110
Rejestracja: 14 gru 2009, 19:31
Pochwały: 1

Re: piecki - problemy, porady, rozwiązania

Postautor: koalas11231 » 04 wrz 2013, 07:52

Czy wy też to macie, że jak śmigłowiec wyląduje i śmigła mu zwolnią i staną to od nowa zaczynają się kręcić i zwalniać?
koalas11231
Starszy aspirant
Starszy aspirant
 
Posty: 656
Rejestracja: 09 kwie 2012, 07:18
Lokalizacja: WROCŁAW
Pochwały: 15

Poprzednia

Wróć do Autorskie mody, modele i przeróbki

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości