piecki - problemy, porady, rozwiązania

Dział przeznaczony dla autorów modów, modeli i wszelkich przeróbek.
Wszelka pomoc dot. modelowania, modów itp prosimy umieszczać w dziale nadrzędnym - "Mody"

piecki - problemy, porady, rozwiązania

Postautor: stark » 01 sie 2013, 11:40

Czy wam wszystkie skrypty na parkowanie działają poprawnie w tym demo?
stark
Młodszy aspirant
Młodszy aspirant
 
Posty: 288
Rejestracja: 28 gru 2012, 12:08
Lokalizacja: Nowy Tomyśl/Poznań
Pochwały: 16

Re: piecki - problemy, porady, rozwiązania

Postautor: osp » 01 sie 2013, 11:43

To jest Demo i Sebek sam mówił że jemu też nie parkują za dobrze
Awatar użytkownika
osp
Starszy aspirant
Starszy aspirant
 
Posty: 775
Rejestracja: 13 sty 2011, 18:31
Lokalizacja: Łuków
Pochwały: 8

Re: piecki - problemy, porady, rozwiązania

Postautor: Sebek1994 » 01 sie 2013, 13:59

Bo ten skrypt jest trochę dziwny xD Czasami za pierwszym razem ładnie parkuje a czasem za 3 lub 4 razem jak wciśniesz HQ.
Awatar użytkownika
Sebek1994
Aspirant
Aspirant
 
Posty: 349
Rejestracja: 01 sie 2013, 13:30
Lokalizacja: Piecki
Pochwały: 10

Re: piecki - problemy, porady, rozwiązania

Postautor: koalas11231 » 01 sie 2013, 14:44

No właśnie tak jest. I wywala, jak się każe wszystkim strażakom naraz założyć nomex XD
koalas11231
Starszy aspirant
Starszy aspirant
 
Posty: 656
Rejestracja: 09 kwie 2012, 07:18
Lokalizacja: WROCŁAW
Pochwały: 15

Re: piecki - problemy, porady, rozwiązania

Postautor: Sebek1994 » 01 sie 2013, 14:46

no to na początku niech jeden nałoży nomex i wyjedzie wozem z garażu, a później mogą wszyscy zakładać nomexy xD Chociaż mnie jeszcze nie wywaliło z gry ani razu :P
Awatar użytkownika
Sebek1994
Aspirant
Aspirant
 
Posty: 349
Rejestracja: 01 sie 2013, 13:30
Lokalizacja: Piecki
Pochwały: 10

Re: piecki - problemy, porady, rozwiązania

Postautor: stark » 01 sie 2013, 15:07

mnie wywala jak parkuje albo strażą albo jak policja pod komendę jedzie dlatego pytam.

Ale rozumiem że za te kilka dni wszystko będzie cacy i nie będzie nikogo wywalać?
Co ma pełna czego nie ma demo?
stark
Młodszy aspirant
Młodszy aspirant
 
Posty: 288
Rejestracja: 28 gru 2012, 12:08
Lokalizacja: Nowy Tomyśl/Poznań
Pochwały: 16

Re: piecki - problemy, porady, rozwiązania

Postautor: Sebek1994 » 01 sie 2013, 15:12

Pełna to prawdopodobnie wyjdzie za rok dopiero... Nie wiem czemu was wywala jak ja gram to u mnie wszystko git jest.
Awatar użytkownika
Sebek1994
Aspirant
Aspirant
 
Posty: 349
Rejestracja: 01 sie 2013, 13:30
Lokalizacja: Piecki
Pochwały: 10

Re: piecki - problemy, porady, rozwiązania

Postautor: Paulus911 » 01 sie 2013, 15:33

Ściągnąłem sobie tego moda i jest on naprawdę bardzo fajny :)
(Pomijając to,że waży więcej niż 1GB) to fajnie się w niego gra.
1.Ma fajne komendy na pachołki,syrenę OSP,bramy itd :arrow: Ocena : 10/10
2.Pojazdy są bardzo ładne,to samo modele budynków,skiny lekarzy itd :arrow: Ocena : 9/10
3.Mapa też jest bardzo fajna :D Ocena :arrow: : 9/10
4.Aktualnie pisząc ten post gram jednocześnie w moda już jakieś 10-15 minut i ani razu mnie nie wywaliło,więc nie wiem czemu niektórym wywala.
Ogólnie moda gorąco polecam :)
Ocena końcowa : :arrow: 9,5/10 <:)
To se ne vrati...
Awatar użytkownika
Paulus911
Aspirant sztabowy
Aspirant sztabowy
 
Posty: 1414
Rejestracja: 22 kwie 2012, 09:52
Lokalizacja: Gdańsk
Pochwały: 46

Re: piecki - problemy, porady, rozwiązania

Postautor: 0202prezesmaciek » 01 sie 2013, 15:53

Według mnie (grałem może z pół godziny ale pogram więcej) modzik spoko
to co rzuciło mi się w oczy co do bugów:
Pojazdy czasem nie trzymają się "street"'sów i zdarza się że wjeżdżają na pole kiedy obok jest droga
Co do parkowania - jak wyżej.
Skrypty typu " wyszykuj zespół gaśniczy/rat. drogowego" trochę można by poprawić bo Mercuś ma 2 sloty na węże a wychodzi 4 strażaków

* + takie cóś [ jak sądzicie?]... kiedy alarmujemy OSP to przychodzi na pełny skład [dla wozów bez 2 osób] czy nie lepiej aby przychodziło mniej osób ewentualnie czy da się zrobić aby po akcji strażacy wrócili do domów ?
Maciex

Zakończyłem prace nad B-B mod.
Obecnie: obijam się.
0202prezesmaciek
Starszy aspirant
Starszy aspirant
 
Posty: 676
Rejestracja: 05 cze 2010, 14:26
Lokalizacja: częstoooooochowa
Pochwały: 18

Re: piecki - problemy, porady, rozwiązania

Postautor: stark » 01 sie 2013, 15:57

po akcji naciskasz na syrenie HQ i wtedy wszyscy wracają.
stark
Młodszy aspirant
Młodszy aspirant
 
Posty: 288
Rejestracja: 28 gru 2012, 12:08
Lokalizacja: Nowy Tomyśl/Poznań
Pochwały: 16

Re: piecki - problemy, porady, rozwiązania

Postautor: osp » 01 sie 2013, 15:58

Tak da się zrobić żeby wrócili trzeba na dsp 50 dać aby wrócili to jest koło alarmu jak wrócą do bazy i wysiądą to dać tam na dsp żeby wrócili a żeby zmniejszyć ilość to w edytorze wirtuale usunąć 1 bo tam jest 11 tych kwadracików nazwa to fw_vo

TO teraz ja mod jest świetny troszkę bugów ale to wersja demo więc nie mam nic do zarzucenia więc jest spoko ponieważ jest to pierwszy mod od czasu PL I PRL MOD więc nie jest źle byle więcej takich modów ocena ogólna 8/10 najbardziej co mnie w niej fascynuje to skrypty które są zawarte w tym oto modzie więc szczególnie POLECAM :D
Awatar użytkownika
osp
Starszy aspirant
Starszy aspirant
 
Posty: 775
Rejestracja: 13 sty 2011, 18:31
Lokalizacja: Łuków
Pochwały: 8

Re: piecki - problemy, porady, rozwiązania

Postautor: kuba8905 » 01 sie 2013, 16:57

Witam! Mam pytanie dlaczego jak dodam inne pojazdy nie mogę ich kupić w czasie gry swobodnej np. SCRT itp. ?
kuba8905
Starszy strażak
Starszy strażak
 
Posty: 9
Rejestracja: 21 sty 2012, 20:47

Re: piecki - problemy, porady, rozwiązania

Postautor: Ungreez » 01 sie 2013, 16:57

A zaczynasz nową grę czy wczytujesz zapisaną?
Awatar użytkownika
Ungreez
Aspirant
Aspirant
 
Posty: 300
Rejestracja: 22 maja 2012, 19:12
Lokalizacja: Zagorzyn
Pochwały: 8

Re: piecki - problemy, porady, rozwiązania

Postautor: kuba8905 » 01 sie 2013, 17:07

Zaczynam nową :) może trzeba coś edytorze ustawić ?
kuba8905
Starszy strażak
Starszy strażak
 
Posty: 9
Rejestracja: 21 sty 2012, 20:47

Re: piecki - problemy, porady, rozwiązania

Postautor: Sebek1994 » 01 sie 2013, 17:35

- Nie mam pojęcia czemu pojazdy ratownicze nie zawsze trzymają się trasy. Ale jak będziecie je wysyłać do bazy to jak pojazdy będą na drodze głównej kliknijcie jeszcze raz HQ w pojazdach i wtedy będą trzymać się trasy.
- Co do parkowania to jak nie chcą wozy ładnie zaparkować to trzeba kliknąć parę razy HQ ponieważ ten skrypt jest trochę zbugowany (chodzi tutaj o straż)
- Co do skryptu na szybkie reagowanie strażaków (ci co biorą nożyce i węże) to specjalnie dałem 4 strażaków do węży żeby szybsze było budowanie linii gaśniczej. Dwóch podłącza się do wozu, szybko rozkładasz rozdzielacz i podłączasz dwóch kolejnych strażaków.
- DSP-50 macie w środku remizy koło Atego. Klikając na nie macie dwie komendy (alarmowanie strażaków i wysyłanie ich do domu).
- W czasie jak policja patroluje główną drogę i chcesz ją wysłać na akcje to najpierw musisz kliknąć gwiazdkę (komenda na wywiezienie przestępców na posterunek) i możesz wtedy wysłać ich na akcję i będą mogli normalnie wychodzić i radiowóz im nie odjedzie. Dzieje się to ponieważ dostałem tylko zgodę na parę skryptów od Hoppah'a i nie znalazł się w nich skrypt na automatyczną syrenę, który wyłącza tryb patrolowania automatycznie i wtedy pojazdy szybko udają się na miejsce akcji.
- Nie wiem czemu niektórym wyłącza się gra ale niech spróbują zaktualizować sterowniki do karty graficznej (kilku osobom pomogło to)
Awatar użytkownika
Sebek1994
Aspirant
Aspirant
 
Posty: 349
Rejestracja: 01 sie 2013, 13:30
Lokalizacja: Piecki
Pochwały: 10

Następna

Wróć do Autorskie mody, modele i przeróbki

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości

cron