Armatka wodna

Dział przeznaczony dla autorów modów, modeli i wszelkich przeróbek.
Wszelka pomoc dot. modelowania, modów itp prosimy umieszczać w dziale nadrzędnym - "Mody"

Armatka wodna

Postautor: Chowder » 16 gru 2014, 16:56

Siema all wiem jakie są komendy na armatkę wodną czyli ugaś i schłódź obiekt dodałem je w edytorze ok w grze są komendy żeby gasić i schłodzić obiekty.Gdy wyślę wóz z armatką wodna i nacisnę ikonę gaszenia i wybieram obiekt który ma być ugaszony armatka wo gule nie działa.Mam skrypt na kończącą się wodę i na włączanie autopompy czy może to mieć coś z tym wspólnego.
Chowder
Młodszy ogniomistrz
Młodszy ogniomistrz
 
Posty: 55
Rejestracja: 05 lis 2013, 21:26

Re: Armatka wodna

Postautor: domcio98 » 16 gru 2014, 17:23

nadałeś nazwę armatce canon coś tam? i wóz na TLF musisz zmienić zamiast HLF

Autor postu otrzymał pochwałę
"JRG 3 Kielce to moje życie"
domcio98
Starszy aspirant
Starszy aspirant
 
Posty: 813
Rejestracja: 31 maja 2011, 19:30
Lokalizacja: Kielce
Pochwały: 28

Re: Armatka wodna

Postautor: Chowder » 16 gru 2014, 19:31

nie a jak to mam zrobić
Chowder
Młodszy ogniomistrz
Młodszy ogniomistrz
 
Posty: 55
Rejestracja: 05 lis 2013, 21:26

Re: Armatka wodna

Postautor: forest.byrd » 16 gru 2014, 19:33

Wszystko w edytorze ładujesz moda, wybierasz wóz, potem edit, edit traits i po prawej stronie masz różne "funkcje do wyboru" poszukaj aż będzie TLF. Potem w edit childs w superstructures dodajesz działko i na dole po prawej dajesz mu nazwę cannon.

Autor postu otrzymał pochwałę
forest.byrd
Młodszy aspirant
Młodszy aspirant
 
Posty: 182
Rejestracja: 11 sie 2014, 22:35
Pochwały: 5

Re: Armatka wodna

Postautor: Chowder » 16 gru 2014, 20:44

zrobiłem tak ale po chwili mi się gra crasuje co zrobić??(specjalnie nie dodałem po s tego h bo mi cenzura wyskakiwała)
Chowder
Młodszy ogniomistrz
Młodszy ogniomistrz
 
Posty: 55
Rejestracja: 05 lis 2013, 21:26

Re: Armatka wodna

Postautor: gagar » 16 gru 2014, 21:03

Skoro ustawiłeś działko to usuń nasady bo To i to razem nie działa.

Autor postu otrzymał pochwałę
Polak jak se chce to se kurde potrafi.
gagar
Młodszy kapitan
Młodszy kapitan
 
Posty: 2345
Rejestracja: 03 wrz 2009, 21:48
Lokalizacja: Nowogard
Pochwały: 95

Re: Armatka wodna

Postautor: Chowder » 16 gru 2014, 21:29

gagar a jak się nazywa nasada bo usunąłem jakieś gtf tube z dwóch wozów w których dodałem armatki a nadal mam crasha jak byś mógł napisz mi wszystko krok po kroku.Oczywiście każdy dostaje po plusie
Chowder
Młodszy ogniomistrz
Młodszy ogniomistrz
 
Posty: 55
Rejestracja: 05 lis 2013, 21:26

Re: Armatka wodna

Postautor: domcio98 » 16 gru 2014, 21:44

nasady nie działają ci jak masz armatki, chyba, że skrypt z la moda wyciągniesz. A tak to albo to albo to.
"JRG 3 Kielce to moje życie"
domcio98
Starszy aspirant
Starszy aspirant
 
Posty: 813
Rejestracja: 31 maja 2011, 19:30
Lokalizacja: Kielce
Pochwały: 28

Re: Armatka wodna

Postautor: Chowder » 16 gru 2014, 22:00

domcio a jak usunąc te nasady bo ja neiobeznany w edytorze
Chowder
Młodszy ogniomistrz
Młodszy ogniomistrz
 
Posty: 55
Rejestracja: 05 lis 2013, 21:26

Re: Armatka wodna

Postautor: forest.byrd » 16 gru 2014, 22:04

w edit childs edit superstructures zaznaczasz nasady i delete.
forest.byrd
Młodszy aspirant
Młodszy aspirant
 
Posty: 182
Rejestracja: 11 sie 2014, 22:35
Pochwały: 5


Wróć do Autorskie mody, modele i przeróbki

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości

cron