Mapki Debola

Dział przeznaczony dla autorów modów, modeli i wszelkich przeróbek.
Wszelka pomoc dot. modelowania, modów itp prosimy umieszczać w dziale nadrzędnym - "Mody"

Re: Nowe mapki od Debola

Postautor: lemur » 06 kwie 2015, 16:59

Mapa działa dobrze, niestety dalej nie wiem jak naprawić by samochody na wysokości biedronki się nie blokowały. Mam nadzieję, że przy uaktualnieniu nie będzie tego problemu ;)
lemur
Młodszy aspirant
Młodszy aspirant
 
Posty: 204
Rejestracja: 25 sie 2009, 18:59
Pochwały: 2

Re: Nowe mapki od Debola

Postautor: domcio98 » 06 kwie 2015, 17:01

Weźcie pod uwagę, że modele w PL Modzie to nie byle jakie modele ale modele szczegółowe, które spokojnie nadają się do przekonwertowania do GTA IV a może i GTA V.
Większość modeli i obiektów jest dobrze odwzorowane kształtem i szczegółami co idzie ze wzrostem poly. Dodajcie sobie oświetlenie i macie obciążenie procesora i karty graficznej. Więc tu może być przyczyna po mimo, że działają wam inne mody, które chowają się często przy takiej ilości poly.
"JRG 3 Kielce to moje życie"
domcio98
Starszy aspirant
Starszy aspirant
 
Posty: 813
Rejestracja: 31 maja 2011, 19:30
Lokalizacja: Kielce
Pochwały: 28

Re: Nowe mapki od Debola

Postautor: Masterczulki » 06 kwie 2015, 21:21

Z tego co on pisał to ma dużo lepszy komputer ode mnie, a u mnie wszystko śmiga :)

Ja mam Intel Core Quad 2,33GHz, GeForce 9800GT i tylko 4GB RAMu.
Awatar użytkownika
Masterczulki
Starszy ogniomistrz
Starszy ogniomistrz
 
Posty: 111
Rejestracja: 12 wrz 2012, 12:13
Lokalizacja: Zabrze
Pochwały: 2

Re: Nowe mapki od Debola

Postautor: ratownictwo112 » 06 kwie 2015, 21:30

Ja mam karta graficzna AMD RADEON HD 6450 Procesor Intel(R) Pentium(R) Dual CPU E2180 @ 2.00Ghz Ram 2.00 GB i u mnie śmiga bez zarzutów tyle,że ten spawn się blokuje.
Moją pasją Ratowanie życia i niesienie pomocy innym
ratownictwo112
Starszy sekcyjny
Starszy sekcyjny
 
Posty: 24
Rejestracja: 17 mar 2015, 22:31
Lokalizacja: Pobiedziska

Re: Nowe mapki od Debola

Postautor: DebolStrazak » 06 kwie 2015, 22:00

Plik poprawiający ruch na mapie. Wystarczy nadpisać.

http://www89.zippyshare.com/v/b8T7xU7w/file.html

Wkrótce małe uaktualnienie mapy :)

Obrazek
DebolStrazak
Młodszy aspirant
Młodszy aspirant
 
Posty: 298
Rejestracja: 10 sty 2014, 20:17
Pochwały: 9

Re: Nowe mapki od Debola

Postautor: lordvolver » 06 kwie 2015, 23:17

Jakie samochody będą w remizie?
Awatar użytkownika
lordvolver
Młodszy aspirant
Młodszy aspirant
 
Posty: 189
Rejestracja: 03 sie 2011, 18:43
Lokalizacja: Rossosz,Biala Podlaska
Pochwały: 2

Re: Nowe mapki od Debola

Postautor: DebolStrazak » 06 kwie 2015, 23:20

Jakie sobie ustawicie ;) Ja Wam przygotuję tylko VO na mapie i skrypt, a WY sami go uzupełnicie :)
DebolStrazak
Młodszy aspirant
Młodszy aspirant
 
Posty: 298
Rejestracja: 10 sty 2014, 20:17
Pochwały: 9

Re: Nowe mapki od Debola

Postautor: lemur » 07 kwie 2015, 01:28

Cieszy bardzo, że Twórca pracuje nad mapką i za to należą mu się brawa :D Chciałbym na tej mapce wypadek z autokarem na 10 rannych 8) Zauważyłem 1 błąd, przy stacji STATOIL samochody nie chcą jechać dalej nawet jak jest zielone. światło
lemur
Młodszy aspirant
Młodszy aspirant
 
Posty: 204
Rejestracja: 25 sie 2009, 18:59
Pochwały: 2

Re: Nowe mapki od Debola

Postautor: jrg1 » 07 kwie 2015, 02:25

Debol liczę na to że dasz skrypt LAToFireStation a nie to gu... głupie ParkAtBase ;)

-- 07 kwie 2015, 02:25 --

#lemur Myślę że większość twórców chce aby jego mapka/modyfikacja/przeróbka była dopracowana. :D Dlatego też dużo ludzi nad tym pracuje, a nie wydaje pierwszą część i ma to w tyłku. Choć czasami po prostu brak czasu na pracę nad modem/mapką. ;) Debol odwalił kawał dobrej roboty ja też zabierałem się za mapkę, ale straciłem chęci gdy zobaczyłem jaki teren trzeba zagospodarować. <:)
Oficjalna stronka Zagłębie Mod na facebook-u:
Prime Bbcode Spoiler Show Prime Bbcode Spoiler:
https://www.facebook.com/Zaglebie.mod.em4
<:) Zapraszam do lajkowania i obserwowania. ]:)
Awatar użytkownika
jrg1
Ogniomistrz
Ogniomistrz
 
Posty: 93
Rejestracja: 12 maja 2012, 20:44

Re: Nowe mapki od Debola

Postautor: DebolStrazak » 07 kwie 2015, 11:38

lemur pisze:Chciałbym na tej mapce wypadek z autokarem na 10 rannych


Mogę zrobić taki wypadek ale w autokarze może być uwięziona tylko 1 osoba. Mam w sumie taki pomysł z rannymi w wodzie :) żeby nie leżeli na ulicy :). A i autokar byłby w trzech częściach.

A tak swoją taka mała ciekawostka :) Czy ktoś zauważył brak hydrantów na mapie ? :P
DebolStrazak
Młodszy aspirant
Młodszy aspirant
 
Posty: 298
Rejestracja: 10 sty 2014, 20:17
Pochwały: 9

Re: Nowe mapki od Debola

Postautor: Masterczulki » 07 kwie 2015, 12:11

Owszem! Trzeba wzywać dużo wozów, żeby można było cokolwiek zgasić xd

Na wielu rannych najlepiej dać wypadek kolejowy :)
Awatar użytkownika
Masterczulki
Starszy ogniomistrz
Starszy ogniomistrz
 
Posty: 111
Rejestracja: 12 wrz 2012, 12:13
Lokalizacja: Zabrze
Pochwały: 2

Re: Nowe mapki od Debola

Postautor: DebolStrazak » 07 kwie 2015, 12:19

Tory są ustawione w ..ujowym miejscu :P
DebolStrazak
Młodszy aspirant
Młodszy aspirant
 
Posty: 298
Rejestracja: 10 sty 2014, 20:17
Pochwały: 9

Re: Nowe mapki od Debola

Postautor: lemur » 07 kwie 2015, 14:36

DebolStrazak pisze:
lemur pisze:Chciałbym na tej mapce wypadek z autokarem na 10 rannych


Mogę zrobić taki wypadek ale w autokarze może być uwięziona tylko 1 osoba. Mam w sumie taki pomysł z rannymi w wodzie :) żeby nie leżeli na ulicy :). A i autokar byłby w trzech częściach.

A tak swoją taka mała ciekawostka :) Czy ktoś zauważył brak hydrantów na mapie ? :P


Pomysł masowego wypadku i rannych w wodzie brzmi super :D Przydałby się taki duży wypadek by było co robić <:)
lemur
Młodszy aspirant
Młodszy aspirant
 
Posty: 204
Rejestracja: 25 sie 2009, 18:59
Pochwały: 2

Re: Nowe mapki od Debola

Postautor: 0202prezesmaciek » 08 kwie 2015, 13:01

Hejka, problem jest.
Mapka jest niezła, ale nie odpala mi z PLmodem - na 2 łątce.
Sprawdzałem na sucho i w edytorze z zawartością PLmoda - działa.
Jakieś pomysły ?
Jeżeli to wina kompa - w co wątpię, bo co prawda manhattan v3 mi nie idzie, ale v2, BOF itp - śmiga ....
Jest sens próbować ładować mapkę do np. poprzedniej wersji pl moda ? Czy na pewno nie zadziała ?
Maciex

Zakończyłem prace nad B-B mod.
Obecnie: obijam się.
0202prezesmaciek
Starszy aspirant
Starszy aspirant
 
Posty: 676
Rejestracja: 05 cze 2010, 14:26
Lokalizacja: częstoooooochowa
Pochwały: 18

Re: Nowe mapki od Debola

Postautor: DebolStrazak » 08 kwie 2015, 15:28

Możliwe, że komp nie wyrabia, ponieważ mapka jest obciążona samą ilością trawy co też troche FPSy spadają (bynajmniej u mnie) plus do tego modele z PL Mod :/ Emergency 4 niestety nie jest dobrze zoptymalizowana pod tym względem. A zobacz z samym PL Modem bez łatek.
DebolStrazak
Młodszy aspirant
Młodszy aspirant
 
Posty: 298
Rejestracja: 10 sty 2014, 20:17
Pochwały: 9

PoprzedniaNastępna

Wróć do Autorskie mody, modele i przeróbki

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości