Misja 12 - Bunt w więzieniu o zaostrzonym rygorze.

Są tu spisane wszystkie solucje znajdujące się na stronie do Emergency 2

Misja 12 - Bunt w więzieniu o zaostrzonym rygorze.

Postautor: _maroko.nine.one » 17 lut 2005, 21:25

1. Wyłąpać wszystkich więźniów przy bramie głównej więzienia.
2. Złapać kolesia który siedzi niedaleko skrzyżowania drogi głównej i tej prowadzącej do więzienia.
3. Załatwić typka przy leśniczówce(jest przy lewym boku planszy nad miejscem przyjazdu jednostek(Uwaga ta hatka może się zostać przez niego zapalona, więc szybko)).
4. Wyczyścić więzienie i wyłapać uciekających:
-Załatwić tych co stoją w wierzyczkach(łącznie w trzech).
-Będzie po jakimś czasie uciekać 3 więźnów, tzreba zamknąć bramę(uwaga są 2 jedna jako welkie drzwi i jedna przesówana, najlepiej zamknąć tą przesówaną).
-Załatwić kolesia między płonącymi budynkami i uratować go i policjanta)
-Uwolnić szefa więzienia, jest zakładnikiem.
-Oczyścić budynki i teren więzienia.
6. Wywieść rannych i zabitych.
7. Złapać kolesia na wyspie niedaleko więzienia.
8. Wywieść wszystkich z więzienia.
Ostatnio zmieniony 27 mar 2005, 20:53 przez _maroko.nine.one, łącznie zmieniany 1 raz
Awatar użytkownika
_maroko.nine.one
Kapitan
Kapitan
 
Posty: 1553
Rejestracja: 04 wrz 2004, 20:38
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 5

Postautor: autor » 23 lut 2005, 19:00

jak zdjąć gosici w budce :P
Tylko głupcy pytają dwa razy. Zapraszam na moje forum
Awatar użytkownika
autor
Młodszy aspirant
Młodszy aspirant
 
Posty: 217
Rejestracja: 29 sty 2005, 20:48
Lokalizacja: Gdańsk

Postautor: Pacia » 23 lut 2005, 19:13

Snajperem, w tej misji snajperami musisz wybić wszytskich w budkach strażniczych. Potem nie musisz ich zabierać karetką, bo oni tak jakby znikają :),.
Pacia
Ogniomistrz
Ogniomistrz
 
Posty: 87
Rejestracja: 12 sie 2004, 21:31
Lokalizacja: Kraków

Postautor: autor » 26 lut 2005, 21:05

Pacia pisze:Snajperem, w tej misji snajperami musisz wybić wszytskich w budkach strażniczych. Potem nie musisz ich zabierać karetką, bo oni tak jakby znikają :),.

Dzienkuje
Tylko głupcy pytają dwa razy. Zapraszam na moje forum
Awatar użytkownika
autor
Młodszy aspirant
Młodszy aspirant
 
Posty: 217
Rejestracja: 29 sty 2005, 20:48
Lokalizacja: Gdańsk

Postautor: Khan34 » 28 paź 2005, 21:17

Witam. Ja niewiem co z tą solucja jest nie tak ale robie wszystko dokładnie tak jak jest napisane a misja ciągle kończy się niepowodzeniem bo skazańcy uciekli :? Mógłby ktoś napisać porządniejsza solucje do tej misji? Będę bardzo wdzięczny.
Awatar użytkownika
Khan34
Sekcyjny
Sekcyjny
 
Posty: 15
Rejestracja: 28 gru 2003, 13:07
Lokalizacja: Krzeszowice koło Krakowa

Postautor: Radek_1 » 28 paź 2005, 21:24

Złapałeś 3 uciekających więźnów w lesie? Idą w stronę miasta.
Master
Of
Discussion

Prosimy używać przycisku do raportowania postów - to ułatwi pracę moderatorom i oszczędzi nie potrzebnych kłótni.
Awatar użytkownika
Radek_1
Generał brygadier
Generał brygadier
 
Posty: 1440
Rejestracja: 07 lis 2003, 23:42
Lokalizacja: Bełchatów
Pochwały: 29

Postautor: Khan34 » 28 paź 2005, 22:40

Dzięki za podpowiedź nigdy nie wiedziałem ilu tych gostków idzie do miasta. Misja zakończona :D
Awatar użytkownika
Khan34
Sekcyjny
Sekcyjny
 
Posty: 15
Rejestracja: 28 gru 2003, 13:07
Lokalizacja: Krzeszowice koło Krakowa

Postautor: wacus » 09 mar 2006, 16:14

witam mam pytanie jak zabrac tego zbiega z wyspy? próbowałem podpłynać do niego motorówka ale nie da siej jej rozladowac z wozu. pomóżcie :D
wacus
 

Postautor: _maroko.nine.one » 09 mar 2006, 16:20

wacus pisze:nie da siej jej rozladowac z wozu


Da się. Jak masz poważne problemy i za nic jej nie zwodujesz, to zabij go snaiperem, a potem hlelikopterem ratunkowym.
Mów mi maroko, nie Maroko.

25 osób na mojej liście zablokowanych na gg. Chcesz być następny? Pisz do mnie jakieś głupoty.

"Abyśmy nigdy nie zapukali do Twych drzwi" - SPAT
Awatar użytkownika
_maroko.nine.one
Kapitan
Kapitan
 
Posty: 1553
Rejestracja: 04 wrz 2004, 20:38
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 5

Postautor: wacus » 09 mar 2006, 16:43

faktycznie jest miejsce gdzie da sie rozładowac motorówke i znów mam problem; jak zaznaczam policjanta zeby wsiadl do niej to ta motorowka gdzies odplywa. Gdy ustawie ja pod brzegiem i kaze wsiasc gliniarzowi to znow gdzies ucieka co zrobic aby w koncu do niej wlazl??
wacus
 

Postautor: _maroko.nine.one » 09 mar 2006, 17:07

Dać im wolną rękę, tzn jak łudź gdzieś odpływa, to daj jej odpłynąć i zaczekaj, aż on wejdzie. Spróbuj też w razie czego odpstawć kawałek dalej transporter dla łodzi.
Mów mi maroko, nie Maroko.

25 osób na mojej liście zablokowanych na gg. Chcesz być następny? Pisz do mnie jakieś głupoty.

"Abyśmy nigdy nie zapukali do Twych drzwi" - SPAT
Awatar użytkownika
_maroko.nine.one
Kapitan
Kapitan
 
Posty: 1553
Rejestracja: 04 wrz 2004, 20:38
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 5

pojazdy

Postautor: hooligan » 06 paź 2007, 12:35

w solucji napisane jest jak postepowac a nie napisane jest jakie pojazdy sa potrzebne jesli wiesz to prosze o odpowiedz
hooligan
Strażak
Strażak
 
Posty: 2
Rejestracja: 06 paź 2007, 12:32

Postautor: nelo11 » 06 paź 2007, 13:46

Wyślij trochę opancerzonych i transporterów, żeby wywieźć ich z miejsca akcji.
NAME: MICHAEL SCOFIELD
ID: 94941
CRIME: ARMED ROBBERY
SENTENCE: FIVE YEARS
MISSION: SAVE HIS BROTHER
Awatar użytkownika
nelo11
Starszy aspirant
Starszy aspirant
 
Posty: 971
Rejestracja: 21 sty 2007, 09:56
Lokalizacja: Żyrardów
Pochwały: 7


Wróć do Solucje - Em 2

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości

cron