Witajcie. Mam problem z elektryką w swoim yankim. Kupiłem go w 2011 roku, ma 4100 km przebiegu, teraz postanowiłem kupić lepszy silnik, mocniejszy, tak więc zakupiłem silnik nowy 110 ccm3 10 kM, dołączyli mi do tego gaźnik i rozrząd. Wszystko działa pięknie oprócz elektryki. Gdy włączę światła mijania to powoli się zapalają i świecą słabo,ale gdy włączę kierunkowskaz to wszystkie światła palą się na przemiennie, kierunek gaśnie,zapala się światło mijania, po zgaszeniu światła mijania zapala się kierunek i tak w częstotliwości mrugania kierunkowskazu. W dodatku nie ma pobieranej mocy z akumulatora a jest podpięty dobrze, moc pobiera z cewki, cewka nówka sztuka którą kupiłem specjalnie dla tego typu motocykla. Dodam jeszcze że biegi są jak w Ogarze, w dół się je zmienia, tylko że nie wiem które kable przepiąć i jak by mieć bieg neutralny na 0 a nie na 4. Obecnie działa to w ten sposób że na wyświetlaczu mu bieg 4 ( neutralny) jak zmienię bieg na taki by móc ruszyć to muszę wrzucić 3-kę. Schodzę niżej to bieg 1 to bieg 3 a neutralny to 4. Wszystko po prostu odwrotnie. Do silnika nie było instrukcji a pro po podłączenia instalacji elektrycznej ze względu na to że silnik był gotowy od razu do montażu więc może uznali że nie ma w tym wielkiej filozofii i samemu da się radę ....
Niestety, ja elektrykiem nie jestem więc liczę na wasze pomysły co z tym może być nie tam.
Dodam że jest to silnik 4T i nie zmieniałem żadnej instalacji elektrycznej, został wymieniony silnik i cewka zapłonowa.