Mały remont

Po prostu... można gadać o wszystkim

Mały remont

Postautor: emerekk » 17 gru 2019, 10:50

Hej robił ktoś z Was kiedyś kuchnie w szkle? Marzy mi się taka, ale nie mam zupełnie doświadczenia. Podzielcie się doświadczeniami.
emerekk
Sekcyjny
Sekcyjny
 
Posty: 19
Rejestracja: 15 lut 2019, 13:10

Re: Mały remont

Postautor: pan_piotr » 18 gru 2019, 12:10

Ja mam bardzo pozytywne doświadczenia. Szklarz przyszedł, szybko zamontował i po problemie. Nawet starczyło nam czasu, żeby zamienić z nim kilka słów. Dokładnie to montował mi dwie rzeczy, blaty w kuchni i takie szkła kabinowe z Krakowa. Dzwoń i pytaj :)
pan_piotr
Sekcyjny
Sekcyjny
 
Posty: 13
Rejestracja: 08 mar 2019, 16:07

Re: Mały remont

Postautor: HanikRasa » 15 sty 2020, 10:33

szklany blat w kuchni? łał, masz jakieś zdjęcia, ciekawe jak to wygląda
HanikRasa
Starszy strażak
Starszy strażak
 
Posty: 5
Rejestracja: 23 gru 2019, 17:27

Re: Mały remont

Postautor: gagar » 15 sty 2020, 22:23

HanikRasa pisze:szklany blat w kuchni? łał, masz jakieś zdjęcia, ciekawe jak to wygląda

Wystarczy wpisać w google ;) Nie wiem czy tutaj kolega nie miał na myśli fartucha między blatem, a górnymi szafkami.
sam blat na pewno do tanich to nie należy, kumpel robił z kamienia czy marmuru i 10tys. zapłacił, więc cena tutaj może być podobna ;)
Pozostaje kwestia zarysować na blacie bo to szkło lubi najbardziej. czyli jak ma użytkowanie w praktyce do wyglądu bo wygląda bajecznie.
Blaty zwykłe, ze szkła i mamy jeszcze technologię z żywicy która potrafi zrobić bardzo dużo wspaniałych efektów, tutaj mamy zawsze wysoki połysk coś jak szkło.
Wszystko zależy od gustu i portfela, ale sam co mogę doradzić to się wybiera taką powierzchnię gdzie nie widać zabrudzeń.
Polak jak se chce to se kurde potrafi.
gagar
Młodszy kapitan
Młodszy kapitan
 
Posty: 2345
Rejestracja: 03 wrz 2009, 21:48
Lokalizacja: Nowogard
Pochwały: 95

Re: Mały remont

Postautor: SuDaMon » 14 maja 2020, 12:35