BŁĘDY!
-Strażacy i wozy przenikają przez płot
-Za duża częstotliwość wybuchu gazu w górnej części mapy
-Nie palące się budynki
-Gdy strażak w AODO wsiada to wozu to jego ikonka zmienia sie na "cywila"
-Przy respawn`ie Straży pożarnej, podczas wybuchu gazu, pojawia się od razu komunikat "misja nieudana"
-Błędy skryptów na stabilizowanie przez strażaków.
-Po zatrzymaniu pojazdów cywilnych, te nie chcą ruszać.
-Strażacy gdy podejdą zbyt blisko ognia, giną.
-Problem ze strażakiem na drabinie
-Lekko ranny policjant, nie może wejść do Lancer`a.
-Wozy jeżdżą po wodzie.
-Bug o niskiej szkodliwości pod tym linkiem
-Przy pożarze w banku (obok JRG) który podpalił podpalacz nie da się go ugasić strażacy (10 osób) gaszą go od 5 minut, pali się sejf do którego nie można się dostać
-Błąd z rozdzielaczem
-No i tutaj kolega się rozpisał to dam pod spoiler...
"Ściągłem" se moda, "installnąłem", odpaliłem i gram. Mod gra i buczy zadziwiająco dobrze, jak na demo. Nie ma jednak róży bez kolców. W końcu demo to jest tylko. Marcelino zauważył zamulanie moda przy zadysponowaniu Reniek Midlumek. Przy pożarze lasu raczej tych wozów nie użyję. Potwierdzam ten fakt i ja. Istotnie tak jest. Podejrzewam iż jest to wina szczegółowości odwzorowania tego modelu. Przy innych modelach tego nie ma. Najwidoczniej silnik gry też ma ograniczone możliwości bez względu na to, na jakim sprzęcie gramy. Procesor mam dwurdzeniowy. Mapa poza wymienioną wcześniej "dziurą ppoż" w płocie ma również inną przypadłość. Wąską jednopasmówkę z przedzielającą ją barierą energochłonną. Niby nic nadzwyczajnego, kiedy jedziemy małym autkiem. Scania wezwana do pożaru kamienicy usytuowanej niedaleko, zatkała się na tej drodze. Musiałem "kobiecinę " ręcznie wyprowadzić do prostopadłej drogi żeby zakumała, że skręciła za wcześnie w lewo. Ta wąska droga jest równoległa do dwupasmówki, przy której stoi dłuższa kamienica. Dwupasmówka ma tą przewagę, że bariera rozdzielająca obydwa pasma posiada "przejścia ". W przypadku jednopasmówki, tam gdzie mi Scania utknęła, jest nasadzone drzew i bariera leci po całej długości. Nie wiem, czy coś takiego w rzeczywistości mogłoby zostać zbudowane z racji utrudnionego przepływu wozów ratowniczych. Skrypt na rozdzielacz jest OK. Problem jest tylko taki, że ciężko jest trafić potem w taki rozdzielacz myszką. Nie zawsze jest trudno, ale bez camera hack trwa to jednak dłużej. Chyba trzeba poprawić punkt przyłączenia w edytorze. Brak DWP w ciężkich wozach wydaje mi się dziwny. Może to z racji dema. Funkcję stabilizacji przez strażaka można by też dodać policjantowi. Czasem radiowóz może być bliżej miejsca zdarzenia. W nowym Sprinterze OPP policjanci są w zwykłych mundurach. Tak będzie też w pełnej wersji? Bo nie wyobrażam sobie wysłania zwykłych policjantów na zamieszki. Są mniej odporni na urazy. Prędkość pojazdów motywowana wielkością mapy jest wg mnie śmieszna. Lepiej byłoby zrobić tak, że pojazd jedzie szybciej na kogutach, a jeśli niealarmowo to może z taką prędkością jak teraz jest ustawione. Personel medyczny (wszystkie służby tak mają) ma źle ustawione punkty wysiadania z pojazdu. Skutkuje to tym, że po "wypakowaniu" z karetki pierwszy sanitariusz stoi prawie na lekarzu. Wszyscy chwalą, że modele są takie fajne. OK. Prawda, są jakby były robione do innej gry. Szkoda tylko, że zauważyłem tylko w jednym wozie, że podczas wysiadania otwierają się w nim drzwi. Do reszty wsiada się i wysiada jakby personel medyczny, strażacy, czy policjanci byli duchami przenikającymi wszystko. To wysiadanie można ustawić w edytorze i mam nadzieję, że w patchu lub pełnej wersji tego doczekam. Na otwierane drzwi trzeba będzie poczekać dłużej, ale wierzę, że też się pojawią w każdym modelu. Zbyt długo nie grałem, więc być może jeszcze nie wszystkie irytujące mnie błędy zauważyłem. Ogólnie jestem zadowolony.
Przypomniałem sobie taką rzecz. Tam przy wybuchu gazu w elektrowni palą się drzewa. Tylko szkoda, że rosną na terenie tak nierównym, że z węża robi się harmonijka, co skutkuje skróceniem odcinka.