Brak serwerów w ciągu najbliższych 2 tygodni. Kliknij, by dodać swój serwer!
Zmodeler - Ekran główny

Menu - poradnik modelowania Zmodeler

Tworzenie, otwieranie istniejącego, zapisywanie projektu.
Importowanie, eksportowanie modelu do poszczególnych formatów obsługiwanych przez inne aplikacje.
Edytor materiałów, katalog obrazów
Cofnij akcję, Historia, Powtórz akcję
Widok: Manipulator (potrzebne do Spline'ów), Vertex (punkty zaczepu), Edge (krawędzie), Polygon (trójkąt), Object (obiekt)
Przełącznik osi: X-poziom, Y-pion, Z-przód,tył
Wybór perspektywy. 3D-obraz trójwymiarowy, Perspective-obraz trójwymiarowy z możliwością edycji, User-obraz trójwymiarowy z możliwością edycji i siatką, UV Mapper-widok na siatkę tekstury.
Włącznik funkcji selekcji. Używany przy czynnościach wymagających działania na kilku obiektach/polygonach/edge'ach/vertexach.
Lista obiektów. Przyciski Show All i Hide All służą do pokazywania/ukrywania wszystkich części.
Menu narzędzi. Opis poszczególnych narzędzi poniżej.
Rozwija listę parametrów dla niektórych narzędzi.



Poradnik napisał: Carman