Brak serwerów w ciągu najbliższych 2 tygodni. Kliknij, by dodać swój serwer!
Zmodeler - Ekran główny
Menu - poradnik modelowania Zmodeler
Tworzenie, otwieranie istniejącego, zapisywanie projektu. | |
Importowanie, eksportowanie modelu do poszczególnych formatów obsługiwanych przez inne aplikacje. | |
Edytor materiałów, katalog obrazów | |
Cofnij akcję, Historia, Powtórz akcję | |
Widok: Manipulator (potrzebne do Spline'ów), Vertex (punkty zaczepu), Edge (krawędzie), Polygon (trójkąt), Object (obiekt) | |
Przełącznik osi: X-poziom, Y-pion, Z-przód,tył | |
Wybór perspektywy. 3D-obraz trójwymiarowy, Perspective-obraz trójwymiarowy z możliwością edycji, User-obraz trójwymiarowy z możliwością edycji i siatką, UV Mapper-widok na siatkę tekstury. | |
Włącznik funkcji selekcji. Używany przy czynnościach wymagających działania na kilku obiektach/polygonach/edge'ach/vertexach. | |
Lista obiektów. Przyciski Show All i Hide All służą do pokazywania/ukrywania wszystkich części. | |
Menu narzędzi. Opis poszczególnych narzędzi poniżej. | |
Rozwija listę parametrów dla niektórych narzędzi. |
Poradnik napisał: Carman